Måndag hej ock välkommen :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 16
MÅNDAG
160418
Valdemar & Voldmar
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Det regnar på den gode och det regnar på den onde,
dock långt mer på den gode
ty - 
den onde stjäl hans paraply.
 
av; Charles Brown
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Drömmer rätt mycket, men mins bara små rutor här och där.
I bland kommer det kristallklart och i bland små ofattbara fragment.
Men att jag drömmer mycket just nu kan bero på omständigheter i familjen.
 
Men funderar inte på detta utan tar mig upp för en välförtjänt frukost.
Duschen är lika skön som alltid varmt vatten på min frusna kropp.
På med kläderoch i väg till Willys.
 
Har en present att fixa tills i morgon :)
Jag har en tjej som blir...4 år :)
Och då är det ju massa viktiga saker som händer.
 
Men på Willys hittar jag bröd,mjölk,fil,ägg,kaffe,
saft och kalkonkött.
Det blir bra skall nu till hemmet och packa in
detta i frys,kyl och skafferi .
 
Jobbet nästa, här kommer jag i fullfart och intar position.
Vi har ett vak, och det känns i hjärtat. Hälsar på Camilla,
Ann-Catrin, Nega och Lydiah. Nu blir det jag Dilan och Anna.
 
Så det kommer att gå fint som fan.
Vi har en härlig kväll med vissa gästers anhöriga som
kommer och hälsar på. Det är kul att se.
 
Kvällen lider mot sitt slut och natten kommer in och även en på vak.
Skönt för det är ju det som är viktigt, ingen skall vara själv vid livets slut.
Nu lämnar jag stafettpinnen till natten.
Ha en fin kväll.
 
Väl hemma händer det nästan en olycka på min parkering....
Någon IDIOT i svarta kläder rusar fram till min bil som jag inte hinner att se,
som tur va stanna personen och då ser jag att det är min son .
Förbannade unge sätt på dig en reflex...
SATAN I GATAN!!!
 
Nu är det 
GOD NATT.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0