Men redan morgon....

 
SUPER FARMOR BLOGG.
V. 16.
FREDAG
160422
Allan & Glenn
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Män upptäcker oftast saker som
kvinnor har känt till länge.
 
av; George Bernard Shaw
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När klockan ringer undrar jag.....
Varför nu för????
Har jag något att göra denna morgon???
Ja jo vist jag ett läkarbesök....
 
Jag som behöver en vila, ja ja vad vore en bal på slottet???
Här är det då bara att hoppa in i duschen värma sig och så...
svisch allt klart. Njuta av en god frukost.
En kopp kaffe och min dag är ett faktum.
 
I dag är det så att Linus skall till lä'karen på globen....
Jaha ja jag skall ta killen dit :) Kul.
Det är de där med pissiga chefer....
 
Nå ja jag och Linus kom till globen vi vandalisera väntrummet och
sen var vi hos läkaren och Linus snacka engelska med läkaren och vi bara skratta.
nu blir det mer provtagning och sen skall svaren komma.
 
Vi for hem till mormors hus.. här gillar alla att vara Linus,Joline, Haylie,
Johanna, Amanda, Jack, Tindra, Lukas, Olivia och Elton.
Här tar vi lite vatten med macka och kollar på Jake och små pirater.
 
Lämnar över honom till en stressad mamma som plocka upp han på Donken.
Jag skall till jobbet och har nu en kväll med Dilan och Anna.
Jag hinner med att kramas med ACP och Maria.
Vist är det stressigt och visst
är det massor att göra.
 
Kvällen går som jag har planerat i huvudet och jag känner mig nöjd.
Allt är bra och jag är super nöjd. Vakar en stund och sen är det hem.
Maria och Josef åker med mig hem.
Och det är bara att släppa han
Vid busshållplatsen,
Maria vid Passvägen.
 
Hem och ta en kaffe för att relaxa innan sängen.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0