Nu har jag massor att göra.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 14
FREDAG
160408
Nadja & Tanja
GRATTIS
 
Romernas nationaldag
  
DAGENS CITAT
 
Vilken idiot som helst kan möta en kris-
det är det dagliga livet som tråkar ut en.
 
av; Anton Tjechov
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
Att vakna ock känna att jag vill sova längre är inge kul.
Jag som har så svårt att somna om. Så nu är det i alla fall upp och hoppa.
Jag har massor att stå i i dag så jag skall inte ligga på lat sidan.
 
En liten njutning av en kopp ny kokat kaffe :)
Härligt en minut med mig och kaffet :)
Väcker Juhani...han skall till läkaren i dag.
Jag skall köra honom fram och åter....
Varför?????
 
Han skall på begravning 11.00, igen :(
Så nu sitter vi i Flemingsbergs centrum och inväntar att klockan skall bli
8.55 så vi kan gå till kassan och betala och fixa det som skall fixas.
Hej och hå hem för han har nu skit bråttomt. Min son ärt lite av en
kvinna när det gäller att fixa sig. Det tar lite lång tid.
 
Nå väl jag har annat att stå i så jag hinner inte att jaga honom.
Fixa själv killen. Ner till centrum och fixa paket till Camilla och Jack.
Vad köper jag????
 
Kan vara roligt och knalla här och kolla lite.
Tar en kaffe och funderar lite.
Ner till centrum...
 
Hitta två saker till Jack...hoppas dom blir bra.
Jag funderar till Camilla, vad köper jag?
Går in på ICA...ha ha skall hon få lite mjölk???
Eller lite kyckling?? nä det är min middag.
 
Jag vet hon får två bubbel patroner :)
Nä men här oj den är vacker...en rubin i... Ja det kan vara bra.
Den tar jag...och så kort, vist ja det har jag redan gjort.
Och lite fick pengar till resan...
 
Så nu är det klart. hem äta lunch,
Vist ja... Dotter Ellie med gubbe kommer, måste fixa gäst rummet/ lek rum.
Det blir bra har ju köpt en ny säng....
Den andra gick sönder.
Två barn (en flicka och en pojke + en Ukki) hoppa 
sönder den. Jag varnade gubben men inte då 
den håller sa han och 
pppppyyyyyysssssss
All luft ut.
Denna fina nya blir bra.
 
Bra med ett extra rum det kommer alltid att vara ett extra rum tror jag ...
även om vi tar en mindre lägenhet kommer det vara tre rum.
Juhani har ju ett och det kommer bli gästrum senare...
Så är det och så blir det. 
 
Eftersom jag köpte kyckling blir det sån liten pipi till middag,
förbereder den och sen är jag lite
trött i kolan. Vila lite kanske.
 
Hej vad klockan går, Thomas skall spela badminton i dag...
Och Camilla jobbar stängning...ja ha jag då vill du altså lämna Linus här 2½
timma...:) Jo det går bra han kan vara här och kolla in om nya sängen är bra.
Och tiden går fort så Thomas kom tillbaka.
 
Nu är det bara att slappa mera lite seg i kroppen, skall ju invänta Ellie och Fredrik.
Dom skulle ju allt bli sena men va då.... Nu är det ju bara att invänta dom.
 
Lite tv tittande då kanske.
Lång dag i morgon med hurrar rop
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GARNNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0