Ny kväll...nya uppgifter

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 16
LÖRDAG
160423
George & Göran
GRATTIS
 
 
DAGEN CITAT.
Folk förstår inte vilken stor
inkomstkälla sparsamhet är.
 
av; Cicero.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 
Jag har sovit tungt och drömt konstighet,
minnet från drömmen blekna när jag gick upp.
Men det är meningen att jag inte skall komma ihåg den.
 
Duschen har värmt upp mig och det är skönt då jag  är
stel satan på morgonen. Men tassarna skulle behöva en värme handske.
Jag blir så kall på morgonen om händerna.
Njuter av en frukost och kan känna att jag mår toppen. Här är det
gött att leva. Jag tror att jag är särskilt upprymd av att jag har en ny bil.
 
Wv en ny Bumblebee, han har nu bytt skepnad till en
WV som han skall vara. Dock ingen bubbla för det finns ingen gul automat.
Så den bilen jag har kommer att vara min Bumblebee.
 
Då är det en njutning av en varm kopp kaffe.
Min viktigaste dryck, jag har minskat antal muggar per dag
och nu kan jag känna att de få jag dricker är livsviktiga.
 
Okej jag har lovat att köra en Juhani till Salem...
Han skall passa flickor medans mamma Nea går på barnloppis.
Och då blir det så att jag också hänger på....
Hittar lite till tjejer och Linus.
Svårt med storlek till Jack
 
Nå väl hem och iväg med Juhani hem och jag till Brinken.
Thomas satte barnstolen på plats, Tack Thomas.
Och Linus fick tröjor, nu är det lunch asfort och sen till jobbet...
 
Har fått meddelande att M är nu i himmelen och det känns både bra och dåligt.
Jag ville så gärna att hon skulle bli 100, telegram från kungen och allt.
Men vår herre ville annat.
 
Dagen på jobbet gick bra ändå då vi planerar en kvälls mys med A sidan....
Jag handlar tilltugg, eller jag skicka Matilda och Hakime och handla.
Så var det också massage dag på hög nivå.
 
Vilken dag det blev, fina händer , härligt mys och lugnt som attans.
Vi har det inte så lätt men det rullar på. Vi är ett stabilt gäng och det är de
som räknas.
 
Kör två kollegor till Masmo och sen hem, det blir
kaffe och så i säng skall upp tidigt i morgon.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0