Och nu är helgen snart slut.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 13
SÖNDAG
160403
Ferdinan & Nanna
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Den som har brått att leva
dör snart nog.
 
av; Ryskt ordspråk
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Då är man vaken och seg i hela skallen, helgen har varit jobbig så här
långt. Men massa smärta i handled bara för att jag vill göra det jag gillat.
Inte så nice direkt, jag kan ju inte leva så där som jag skall.
Livskvalitet...vad fan är det????
 
Nu har jag petat i mig en frukost och njuter 
av nybryggt kaffe. Så gott så mysigt.
Med kaffe alltså :)
 
Jag funderar lite på vad dagen skall innehålla i dag....
funderar på lite färg i håret...kan det vara något, blev lite inspirerad av
kollegan Ann-Catrin. Så om jag kan bestämma mig så kan ju det hända.
 
Det är en dag som jag börjar med att fara till Salem,
plocka upp leksaker till Linus Piraten Jake.
Sen en fika hos Nea, iväg för att leta efter luftmadrass , dubbelsöng.
Inget i Södertälje... Ner till Alby..Biltema.
 
Jag här fans det..En ny säng är funnen.
Har ett gäst rum som skall lånas ut nästa helg.
Nu fins sängen där.
 
Då kör vi hem Nea och sen vidare till Briunken.
Lite lek med Linus. Han blev så glad över piraterna.
Bra val där.
 
Nu skall jag hem och äta middag med gubben.
Och det blir....kyckling.
Vad ovanlig.
 
Prata lite med Juhani för att kolla hur han mår.
Det är så sådär.
Inte 100 men 90 då så det är OK.
 
Lite dator koll och sitter och lyssnar på när ari pangar på med ett 
tråkigt spel, mycket Finska fula ord kommer där ifrån.
Man undra lite lätt om det är på allvar.
Det låter så på honom.
 
Nå väl lite tv för mig låter som en bra ide.
Johan Falk är ju en bra polis.
Tar och tittar på den.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0