Saknar dig

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 14
ONSDAG
160406
Wilhelm & William
GRATTIS
 
120406
 
Detta år lämna du mig.
Du rycktes bort lite för tidigt.
Jo jag vet att det var skönt för dig,
men jag var inte bered.
 
JAg saknar dig så himla mycket och jag tror
ibland att jag skall spricka av längtan.
Mitt hjärta brister i bitar varje gång jag kommer till dig och pappa.
Men jag vet att du har det bra jag skall bara försöka vara glad alla dagar.
 
Älskar dig min kära mamma.
 
 
 
DAGENS CITAT.
Olyckor är av två slag:
otur som drabbar oss själva
och tur som andra har.
 
av; Ambrose Bierce
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jag vakna av min surfplatta som har en behaglig fin lugn melodi.
Man vaknar lugnt och ingen hjärtattack av en skrikande signal.
Harmoniskt.
 
Upp och hoppa in i duschen för att värma på min kropp
och särskilt min hand. Den är ju extra känslig.
Nu är det frukost på G och den
njuter jag av också.
 
Tiden på morgonen är inte som jag vill för den rasar
iväg på något underligt sätt. Har ingen 
som helst koll på den.
 
Skall nu ut till bilen och plocka upp Maria.
Fara till jobbet och det är nu bråttom.
Väl uppe på avdelningen träffar jag ssk, natten och Camilla :)
Jag skall jobba med Camilla, det var inte
i går. Fan vad skoj.
 
Dagen drar igång och jag känner att det blir så bra allt.
Vi planerar och jag kommer in till min dam, lite dåligt här.
Jag vill också ha  en lite reflektion över henne.
Är det slutet nu???
 
Jag ser fram emot lunchen och att få sitta med gästerna i matsalen.
Allt är lugnt och inget händer. Allt är bara bra.
Vissa skall ta en lunch vila och det är bara att se till
att de kommer på sängen.
 
Nu är dagen slut och jag känner att ett bra jobb har utförts.
Och tar min väska och går. Maria är också klar 
så vi kan fara hem.
 
Hemma skall jag byta tvättiden. Juhani tar hela tvätten i morgon :) .
Jag har också lovat att passa Linus medans Camilla handlar inför lördagen.
Jag är också iväg och hämtar nya fiskar.
 
Thomas hjälper mig att få dom på plats och det är lite tumult,
dom är stressade och rädda, men nu skall dom få sova och vila lite.
Jag har just haft ett ljus tänt för mamma och ätit
en Budapest bakelse..min mammas favorit.
  
Nu är det kväll och jag skall lägga mig och kolla tv.
Kram och
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0