Sova på slott....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 17
LÖRDAG 160430
Mariana
GRATTIS
 
kONUNGENS FÖRDELSEDAG.
Stort grattis till vår kung
grattis.
Valborgsmässoafton.
 
DAGENS CITAT.
 
Alla rosor har dolda destinationer
som resernären är omedveten om.
 
av; Martin Buber
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar upp strax innan sex bara för att jag kan....
Funderar på min dag vad som skall ske.
Bestämmer mig för att ta en frukost och
planera lite.
 
Jag och min man skall ju åka på en minisemester till ett slott.
Det heter Södertuna slott.Utanför Gnesta.
Skall bli intressant.
 
Så min dag börjar med att jag tar en frukost och njuter av den.
Lite kaffe och så en dusch,
 
Denna blogg dag blir lite annorlunda eftersom jag inte
tar plattan med mig skriver jag den färdig nu och uppdaterar i
morgondagens blogg med bilder och vad vi gjorde.
 
Så håll till godo med en kort dag :)
Ses i morgon.
 
Ha en fin dag/kväll.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0