Tänka sig...Ny vecka :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 17
MÅNDAG 160425
Markus
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Inspirationen är en gäst
som ogärna besöker de lata.
 
av; Pjotr Tjajkovskij
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det är så skönt att ha en sovmorgon men.....
min knopp tror att jag har försovit mig eller något
för då vaknar jag med ett ryck och far upp
så huvudvärken är ett brev på posten.
 
Nå väl jag tar min medicin som då också innehåller Alvedon....
Så det skall nog lugna ner sig lite om 25 min....
Under tiden tar jag mig en behövlig och god frukost.
Njuter och känner ur spänning och värk släpper sakta men säkert.
Så njuter av en kaffe och kolla lite på nyheter, fb och så är jag på G.
Dagen som är här kommer att innehålla ett besök till Juhanis läkare.
Undra vad hon vill veta av mig???
 
Men det är på eftermiddagen nu är det nu och klockan är så där 
08.00 pip...:) Jag skall slänga mig på soffan och kolla tv tror jag :)
En förmiddag med lite slö tid.
 
Jag missa att sätta upp bilder i går på kalasvärdinnan och tandlös gumma
och farmors rödtott:)
Många paket fick hon...igen....
Amanda tappa tand
Och farmors rödtott.
 
Nå då skall jag njuta av min lediga dag...eller
Lunch hos Millan som har en sjuk kille.
Lite koll på tv sen iväg till Huddinge,
först skall Linus till astmaläkaren,
sen jag till Juhanis läkare.
 
Där tog det tid...jag lovar, var där 14 och trot eller ej jag gick vid 16.
Hon var inte klar med frågorna ens, men jag var tvungen att gå.
Har annat som väntar. Så ner till Camilla,
hämta Linus dom har samtal på dagis.
 
Hem börja med maten Skall ha kassler och grönsaker med potatis.
Camilla och Thomas kom och hämta Linus och så åt vi då.
Juhani skall ut och vi skall ha en lugn kväll hemma.
 
Så då säger jag
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0