Torsdagen är här....:)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 17
TORSDAG 160428
Tura & Tyra
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Man kan inte vara försiktig nog
i valet av sina föräldrar.
 
av; Henrik Pontoppidan
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
När man vaknar och inte vill gå upp för man har värk ta mig fan överallt....
Vad gör man då??? Man går upp och in i en varm dusch och tinar upp...
Det hjälper för stunden och jag hinner få på mig kläder så kroppen kan
behålla värmen en stund.
 
 
Frukost står på tur :) Hoppas att det är min frukost smakar bra som den skall...
Jo det gör den ju, inga konstigheter eller trumpeter.
Njuter av den och sen kommer en liten herre hit som skall vara med Juhani....
Han skall också ha frukost och då sitter vi här.
 
Juhani väcker vi efter att vi har ätit.
Nu får han ta över då jag skall iväg. 
 
Jag tar och njuter av lite kaffe och en skön stund innan allvarligt  börjar.
Dagen är nu så långt gången att det är bara att ge sig av
mot jobbet.
 
Då är man på plats och jag känner att det är lite stressigt.
Så jag kommer in och virvlar igång lite till :)
Nä det är lunch så en går på lunch och en stannar med mig.
Camilla har går på gå runda, stödjer anhörig stödjare.
Kul heja tjejer.
 
Så mina kvälls kollegor kommer 14 och de som jobbar morgon går 13 och 14.
Så kommer Monika och Simon, det blir Simon och jag kvar.
Och vi har en bra kväll, lite tjafs men inger som jag inte kan styra upp.
Nu hem och tar en fika....
Njuter satan :)
 
Jag hoppas att det är bara är denna kväll som känns tung... inget annat.
Nu tar jag och säger
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA.
Det år ord som är bra.
//SUPER GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0