En dag i Karlskrona

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
VECKA 35
MÅNDAG  160829
 
DAGENS CITAT. 
 
Hans enda fel är
Att han saknar fel.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Ellie väcker oss där runt  8.30
Frukost och sen bara göra sig i ordning.
Ellie, Ari och jag tar oss till centrum. 
Vi blir avsläpptav av Ellie. 
 
Ellie skall på en arbetsintervju, vi 
skall vänta på henne på torget .
Vi knalla runt och kollar på 
litte av varje.
 
När hon kommer tillbaka tar vi en lunch 
på en thai restaurang. 
Vi kör hem Ari till 
huset.
 
Jag och Ellie går ut på stan och shoppa. 
Vi hittar lite intressant te 
så nu kan Nea få 
gott te.
 
Väl hemma igen hämtar Ellie Fredrik, 
vi skall ut och äta.  Vet bara inte  var.
Det blir en kväll i centrum.
 
När vi är klara tar vi bilen ner till centrum. 
Vi har bestämt att äta på star. 
Det var en annan 
restaurang förut. 
 
Jag tog en fisk med potatis, så gott 
Ari tog en sallad, Ellie och Fredriktar en köttbit. 
En liten trevlig kväll blev det. 
 
Vi tar en glass på glaciärer. 
Stort våffel strut med massa glass. 
Se är vi på väg hem.
 
Nu är det tv och sen är det kväll. 
Det är ju så att jag måste sova. 
Skall köra bil i morgon. 
 
God natt 
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0