Lite varda i semestern....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 35
ONSDAG 160831
Arvid & Vidar
GRATTIS
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Men...va väckarklockan ringer...
 Jag har ju semester....
Hur är det möjligt???
 
Ja vist ja ja skall ju till läkaren...på 
läkarhuset på Odenplan.
Det var ju i dag det
 
OK upp duscha och så frukost.
Man är lätt förvirrad, men det känns som
man har varit ledig i minst ....
14 dagar :)
 
Ja men då så...ner till Tumba och så tar vi tåget.
Men vad tog tiden vägen? Ingen parkering
Inte i Tumba eller Tullinge.
Nu ställer jag migpå torget. 
 
Men jag han inte tid i alla fall.
Läkarhuset på Odenplan.
Och nu är  det min tur.
 
Först var det kläm på benen . 
Så kom läkare,  han kolla med ultraljud. 
Det ser bra ut, då tar jag plats på britsen. 
 
Jag fick cirka 45 stick,  en vit lite rulle 
tape och så linda över hela benen.
Jag är mumiefierad. 
 
Har jag svårt att gå. ....Ja, 
Det spänner och gör ont. 
Väl i Tullinge. 
 
Tar bilen hem bör handla, men inte nu. 
För ont i benen.  Tar mig hem,  tar lite lunch. 
Nu kan jag åka och handla. 
 
Det blir fyra kassar fullt med mat och annat 
smått och gott.  Det är mycket som är 
slut  två veckor har han varit ensam. 
 
Tänk att de  fixa åderbråc nätet
Blev nog tagen på sängen sängen. 
Det är gjort nu.
 
Har ont och känner mig lite arg och stressad. 
Det går väl över. Bara en sån där tråkigt dag.
Camilla fixar middag i dag. Då slipper vi fixa något i dag. 
 
Annelie och Daniel kom också, med barnen så klart.
Trev ligger kväll det känns ju bra.
Lite svidande.
 
Nu är det i alla fall kväll. 
Skall kolla två, och sen sova.
 
Godnatt natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0