Nu är det bara fem dagar kvar........

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 33
MÅNGDAG 160815
Stella & Estelle
GRATTIS 
DAGENS CITAT.
 
Ingen frågar efter hur riktigt han lever,
bara hur länge, trots att alla kan
få leva riktigt, ingen länge
 
av; Ceneca
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
I dag kan jag säga att jag sovit länge....
Jag har inte vaknat en enda gång utan sovigt
hela natten och några timmar på
morgonen.
 
Nu är det bara att ta sig i kragen och
göra en slapp dag....
Jag har dock en lite sak att göra.
Måste till gravarna.
Men jag bärgar på ruta A. 
 
Frukost
gör i ordning kaffe och plockar farm;
fil, flingor,smör,ost, marmelad,
bröd, skål, kaffe mugg.
 
Nu är det fil först och lite nyhets flöde.
Och så var det kaffe.
Tar min son Juhani med mig till gravarna i dag.
Skogskyrkogården törst.
Botkyrka kyrka sen.
Mot Skärholmen...
Men en lunch då jag blir bjuden av Juhani....
Smakar extra gott. Tack
 
Jag köper lite örhängen till Johanna
så hon får paket också, inge kul med bara platta presentkort.
Han vill kolla på klockor.
Så hittar han en snygg sak.
 
Nu skall vi hemåt och han skall till jobbet.
Trevligt att ha en stund med sonen.
Han är en fin kille.
 
Jag tar mig ner till Centrum för att leta lite bra
saker att ta med sig när man reser.
Och Camilla ringer och kommer ner.
Vi tar en fika.
 
Nu skall man hem och invänta 18 tiden...
Kalas på G.
Födelsedagsbarnet
Lillevi och Kim
Thomas, Linus och Ari
Amanda & Camilla
Massa vuxna
Detta är en liten kille som är så söt
Farmors flicka blev grinig över allt fotande.
Här sjunger vi och tårtan kommer in.
Blåser alla ljus
Mamma i huset.
 
Nu när man har kommit hem känner man tröttheten.
Det är fasligt vad det tar på krafterna.
Kalasandet alltså.
 
Nu skall jag n´bara njuta lite av kvällen ,
lägga mig och sova klockan är ju redan...22.00
 
God natt. 
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER FARMOR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0