Nu är huvudet trångt.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 32
MÅNDAG 160808
Silvia & Sylvia
GRATTIS
DAGENS CITAT
 
Ungdomen är en strid med ålderdomens
fördomar och ålderdomen  är en
frigöeslse från ungdomens
 
av; Verner Von Heidenstam
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Den börjar inte så bra kan jag säga.
ont i skallen så det förslår.
det är inte skoj alls.
 
Tar och petar i mig lite frukost för att se om den är till hjälp.
Vätska fyller jag på och sen av runda med kaffe.
 
Det hjälper inte skallen fortfarande trång.
Tar och sover lite,,,,,
 
Vaknar upp med lite mindre huvudvärk men stel nacke.
Då tar jag lite lunch och Alvedon. 
Massa vatten så klart och lägger mig på sängen lite till.
 
Vilken dag, känns konstigt i skallen, jag kanske får
en propp.... Man vet ju inte.
Hoppas inte.
 
Middag, ja vad säger man hjärnan inbäddad i ...
vakuum liknandekänsla.
Detta kommer nog att vara bra i morgon :)
Blir en liten skriv dag i dag.
 
God natt. 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER FARMOR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0