ny spännande dag.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 33
DAG 230
ONSDAG 160817
Verner & Valter
GRATTIS
DAGENS CITAT.
 
Vackra flickor träffar på
fler älskare än
friare.
 
Engelskt ordspråk.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja då är det en ny dag med många nya utmaningar.
Har inte funderat över hur dagen skall vara,
utan tar den bara som den kommer.
Min frukost kommer nu och det skall njutas
en stund och läsa lite nyheter.
 
Nu är det lite kaffe som gäller :)
Har lite slappning framför TV:n
Kollar lite Dr Phil.
 
Klockan rullar på så nu är det ju hög tid att rulla mot jobbet.
Jag skall inte hämta Maria, nä hon är ledig.
Så det är bara att gå ner till bilen och så....
mot jobbet.
 
Ja ha ja är var det full rulle med lunch, och det är ju bra.
Jag kan sätta mig med en gäst och se till att maten kommer dit den skall.
Lite stökigt dock, vill inte riktigt sitta ner.
 
Jag skall beställa bil till en ny gäst och det är ju bra.
Det kommer att fyllas på så vi kommer säkert att ha fult
snart igen.
 
Maria jobbar till 15 och Dilan gick 14.
Ingen aktivitet i dag inte...konstigt att dom inte går
över med de som skall dit. Men ja ja jag tar i morgon.
 
Simon kommer och jag visar honom lite hur man beställer
och han kan hålla i det medans jag är på semester.
Nu är det bara två dagar kvar.
 
Kvällen blir lite orolig men vid 20.15 är 
det lugnt och det är skönt.
 
Så tack och hej nu far jag hem.
Natten tar över och jag skall hem och dricka kaffe.
Kolla på Miami CSI
 
Slut för i dag
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0