Nya tag på en ny dag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 31
ONSDAG 160803
Tage
GRATTIS
DAGENS CITAT.
 
Handla som du kan
och inte som du vill.
 
Litauiskt ordspråk.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har lite svårt att koppla av och sova,
jag är trött och behöver vila.
Kan inte förstå
vad som hindrar mig.
Nå väl upp och äta frukost,
kolla nyheter .
 
Det fans inga nya roliga nyheter att ta in....
Jag tror att världen kommer att förgöra sig själv
med allt elände som är där ute.
 
Jag skall förbereda mig att fara ner till Tumba
för att hämta ett paket. Det är lite saker 
till mig, och lite till gubben.
Nu är det bara att se till att fixa lunch
och sen fara till jobbet.
 
Maria och jag kommer dit så där 11.45 på avdelningen.
Jag har en soft dag där det är så lugnt som det bara kan bli.
Inge stress inge massa saker att stå i.
Bara att vara och jobba.
Jobbar med Yerubi.
 
Har så fruktansvärt ont i mitt huvud och vill verkligen gå hem.
Men det finns inga timmisar att få in så jag får allt jobba
med vänstra ögonbrynet i ett skruvstäd.
 
Det går bra och jag jobbar vidare.
Man har lärt sig att knipa redigt.
Middan kommer och allt går som vi
hoppats på.
 
Lite sanering bara, jobbigt och det känns ju jobbigt.
Men så är det, vi kan ju inte trolla så jag behöver  verkligen ett huvud på skaft.
Vi har tur att gästerna vi har inne är lugna och intresserade av TV.
 
Nu är dagen slut och jag kommer att köra hem mig och Maria.
Ringer Juhani och hör vad han är...
I Tumba, då plockar jag upp dig.
 
Så ner med Maria och sen hem med oss. 
Jag vill bara komma i säng nu.
Sova...
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0