Och så en dag i Helsingborg

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V.34
LÖRDAG 160827.
 
 
DAGENS CITAT 
Don*t worry,
be happy  
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Börjar dagen med en utryckning med att köra Isabella 
till jobbet. Hon jobbar på slottet som har en picknick dag. 
Jag körde Hasse jaguar. 
 
Sen en runda på stan och Anne köpte bröd 
till frukosten.  En sväng i en bokskog. 
Så vackert. 
 
Väl hemma hos Anne tar vi en promenad med Vincent, 
en söt pitbull blandad med en schäfer. 
Han är så söt.  Kort kommer. 
 
Nu skall vi äta lite frukost. 
Få se vad det blir för något i dag. 
 Det blir nog inget på hela dagen. 
Gubben är bakfull och mår 
piss.
 
Sitter och tittar på folk som skall köpa lägenhet 
utomlands. Vilka pengar det handlar om. 
Men kul att se. 
 
Vi kommer på att vi ska åka till slottet Sofiero. 
Det skall vara utställning med blommor. 
Isabella jobbar där vi ska hälsa 
på henne. 
 
När vi kom dit var det massa fina blommor. 
Har tagit lite kort kommer att lägga 
ut sen. 
 
Var där i tre timmar och det var kul.
Till slut var det i alla fall så
tid att åka hem. 
 
Hemma börjar Anne med maten,  jag tänkte ta duschen.
Det blir grillat och grönsaker det var skit gott. 
 
En skön kväll blev det,god mat och massa
trevligt snack. Det är trevligt att vara hos Anne och Hasse. 
 
Nu skall jag sova.
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0