Oj...för sov mig.....

 
 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 32
LÖRDAG 160813
Kal
GRATTIS
DAGENS CITAT.
Du måste älska på ett sådant sätt
att personen som du älskar känner sig fri.
 
av; 
Thich Nhat Hanh
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja att börja med en försovning på 45 minuter
är en stress faktor hos mig , Då jag verkligen behöver alla minuter
plus på morgonen.
 
Men ingen mer till att spela så min dag är på G.
Frukosten är klar och det går lite fort.
Magsmärta Hugo sen bara.
 
Då är vi på väg mot jobbet.
Det är ju bara att köra raka spåret.
Det är väl inte så att jag behöver stå i kö eller så....
 
Jag jobbar med Dilan i dag, så när jag kommer
upp är hon i köket och fixar kaffe.
Och alla våra gäster var uppe samtidigt,
pang pang så var morgon stöket klart.
 
Men nu blev det städningar över hela golven i
korridorer och på rum. Vi svabbar och svabbar.
Dagen glider över till lunch och se är det bara
så att jag skall bli ensam mellan ett och två.
 
Som tur var är Marlene här och kan komma in en timme.
Så kommer Simon 13.45 och jag kan rapportera över
till han , Zilan dyker också upp.
 
Jag kan nu gå hem.
Jag skall fixa i ordning mig, skall bli AW hos Monika.
Snacka kul. Vi blir ett par stycken från jobbet.
Nu kan inte jag följa med ut för jag skall jobba i morgon .
Men kvällen var trevlig och det kändes avslappnat.
 
Jag blir körd till Masmo där min gubbe hämtar mig.
Nu är det väl bara sängen som gäller....
Eller???
 
God natt.
 
 HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0