På väg hem.

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V. 34
TISDAG 160830
 
DAGENS CITAT. 
 
En dåre skulle hållas för 
klok om han lät bli 
att öppna munnen. 
 
Engelskt ordspråk 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
Min natt har varit jobbig,  har inte sovit så många timmar. 
Ont i magen med små kramper.  Nej det är ingen 
magsjuka det är min små krångliga mage. 
 
Har sagt hejdå till Fredrik som for iväg till jobbet, 
och nu är gubben uppe med mig.  Vi skall ta 
lite kaffe och smörgås. 
 
In i duschen och sen planera för hem färd. 
 Vi kom i väg där vid 11 tiden,
helt OK.
 
Första stoppet blev i Mönsterås...Lunch 
på Frasses. Ari nöjd, Andra stoppet var på en godis affär
Mins inte vart den låg.
 
Så brassa vi hem, jag vill bara komma hem.
Känner mig inte så bra i magen....
Så nu är vi i Södertälje och jag kan känna hemmets
härliga vrå komma närmare.
 
Så packar man upp och glömmer att ringa Ellie,
Sorry. Ber Juhani skicka ett mess.
Och han skall ju då jävlas lite....
 
Men vi kom ju hem i bra tid.
Oj vad grejer det var, massa från Ullared och Karlskrona.
Kul är det.....
 
Skall nu bara slöa och fixa med kort och så.
 
God natt.
 
 
HAKUNA MATATA , 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0