Skönt med en sovmorgon.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.33
TORSDAG 160818
Ellen & Lien
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Jäktade män dör ofta under semestern.
De är jäktade att de inte ens hinner
dö under ordinarie arbetstid.
 
av;
Saul Bellow
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Då har jag sovit på söta örat, dock inte i ett svep.
Jag somna där vid...22 tiden och vakna vid 04 tiden.
Sen ringde gubbens klocka fem .
 
Somna om...härligt till sju inte illa alls.
Är super nöjd, dock skulle man vilja sova sådär...
hela dan men det går ju inte.
 
Så in i duschen och njuta för ett par minuter.
Det var skönt känns som en ny människa, ha ha ha ha.
Då är det min frukost...men oj det var inte mycket fil de där.
Men det funkar.
 
Läsa lite på nätet.
Vad den galna mänskligheten håller på med.... 
 
Lite kaffe här så jag inte grips av panik....
 
Då är det bara att ta sig ner till Willys,
bör handla lite till Juhani så han inte svälter
när jag är borta....
Rekord tid...två kassar 800 fattigare och......
10 minuters runda på Willys.
Så hem.
 
Packa upp och fixa kaffe, väcker Juhani och 
har en stund med han.
Nu är det bara att fara till jobbet.
 
Ja och här är lunchen på G och
det käns ju bra. Sitter med en gäst och
ser till att denne får i sig mat.
 
13.15
Nu är det mitt i prick aktivitet.
Jag har tre gäster med mig och det är bara att gå.
Här blir det full rulle på alla som är med och spelar.
Det slutar med att 1B vinner...ja vi är bäst.
 
Vi går hem till oss för att ta en god fika med ny bakad sockerkaka.
Det är Dilan som har gjort den, så god. Alla gilla den.
Och så kommer Simon, Matilda lämnar haket.
 
Jag och Simon har en kväll som är perfekt.
Det händer inte så mycket, allt är nästan
lugnt. I alla fall inga stora saker.
 
Nu är det slut och jag skall hem, bara hem.
 
Kaffe så klart.
 
Kolla tv sova.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER FARMOR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0