Vad skall man göra i dag????

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 32
TORSDAG 160811
Klara
GRATTIS
DAGENS CITAT
 
Om en man säger till en kvinna att hon är vacker,
har hon överseende med de flesta av hans övriga lögner.
 
av; Okänd.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Drömmer mycket nu...konstiga saker .
mins dom i bland men oftast så vet jag bara att
drömmen har varit konstig. I morse drömde jag om barn.
 
Jag bör känna dom känner jag, var på någon flygplats med lite strul.
vet inte riktigt varför eller vart vi skulle. Men konstigt känns det i alla fall.
Alla drömmar har sitt spår i själen och ibland vet jag bara varför, men ibland blir
det bara stopp. Vet inte vad detta menas.
 
Nu till min morgon stund och min dag....
Skall se till att ha en bra dag och att det kommer
att bli kul hoppas jag.
 
Min frukost är nu framplockad och skall njuta av den ett tag.
Skall se till att Joline kommer upp också.
Hon har snurrat runt i sängen så
håret är alldeles tovigt.
 
Nu är vi klara och skall ta oss Tumba.
Oj det var ju kallt ute.
Jolin blev frusen.
 
Men vi skall ju sitta på tåget ett tag så det är ju OK.
Sen tar vi bussen till Djurgården.
 
Här är vi på Junibacken 
Linus och Joline  fixar korv  
Kollar in detta hus
Sessa 
Joline och Linus 
Camilla 
Joline 
Linus 
Här jobbar dom
Pippis hus 
Lillagubben 
Åker hoj 
 
En härlig dag med dom här godbitarna,  har skrattat så mycket, 
Så fina barn och jag är så nöjd med dagen. 
På vägen hem kom lite regn.
 
Vi hade sällskap ända upp till Hålvägen. 
Camilla och Linus fortsatt några 
hållplatser till. 
 
Nu blir det middag spagetti och köttfärssås. 
Joline äter här innan gubben kör hem 
henne. 
 
Jag och Juhani har tvättstuga. 
Skit tråkigt men ett måste. 
Tur att vi blev klar 
tidigt. 
 
Nu tar jag kväll och kollar på tv. 
 
God natt 
 
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0