Dan före dan före dopparedan

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.51
TORSDAG 161222
Natanael & Jonatan
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT.
 
KOPPLA AV I BADKARET
 
Ett lättjefullt, varmt bad skänker mer lindring
än något annat. Dämpa ljuset, häll i några droppar av
din älsklingsolja och du förflyttas till en annan värld.
 
av:
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
En liten sovmorgon med allt vad det innebär,
seg morgon med allt vad det innebär.
Jag har inge bråttomt med något i dag.
Bara vara här och i nuet.
 
Frukost,
ja den skall intas och det är viktigt att den är 
där den skall vara med allt som den skall
innehålla.
 
Kollar lite nyheter och andra program men det är inget
som är spännande nog. Skall kolla om jag har ett
annat tangentbord. Mitt är sönder :(
 
Ja det är bra att spara på  saker ibland.
Tur att jag sparade mitt gamla DELL bord.
Det låter en hel del med funkar. 
 
Ja men då är min dag på G och jag vet precis
vad jag skall göra i dag. Jag passar ungar medans
fru Westerberg tvättar.
 
Hon och Haylie skall till studion och sen skall de vidare
till sjukhuset och läkarkoll. Nu kommer massa sjukdommar fram
som kan vara släktrelaterade. Inte så kul kan jag då lova.
 
Nå väl Linus kommer runt 12.30 till oss och skall vara
med oss ute i eftermiddag. Det går bra och klockan 14.30
går vi ut och sen inväntar Haylie.
 
Stora lekparken vid badhuset, dit beger vi oss.
Barnen leker och känner sig nöjd.
Men när vi skall gå hem kommer det, som jag
har väntat på, trötta barn inte orkar dom gå.
Jo jag kan inte bära, jag har för ont i mina händer.
 
Så vi kommer hem sent, vi är ute till klockan 17.00
Middagen är på G och det blir sprödbakade fiskar med potatis och remouladsås.
 
Ja då är det kväll och jag får
En skön kväll  sä jag är nöjd med dagen.
Så det blir tv i sängen.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0