Date och bio

SUPER FARMORS BLOGG 
V.52
ONSDAG 16128
 Benjamin
GRATTIS
 
Värnlösa barnens dag 
 
DAGENS CITAT.
 
TA DIG ALL TID I VÄRLDEN
 
I motsats till vad du kanske inbillar dig, har
du all tid i världen att göra de du vill.
 
Det som inte passar in i ditt schema
kan inte bli gjort - glöm det.
 
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar och undrar vad klockan är, har jag sovit länge eller har
´jag bara vaknat tidigt???. Jag måste gå upp och kolla läget.
Oj jo jag har sovit lagom på en morgon som denna.
 
Men det är ju svårt att sova en jämn natt, jag vaknar
mycket på nätterna. Jobbigt och få en jämn sömn.
Det är inte så lätt alla gånger.
 
Men då kör jag min morgon som jag brukar.
Jag börjar med en god frukost, min njutnings punkt
är själv klar och nu känns allt bra i kroppen.
 
Lite nyhets flöde skall jag allt gå igenom.
Det finns vissa saker som går runt på Facebook
just nu, många artister som gått ur tiden, rätt spöckat år.
Och året är inte slut än.
 
Jag och Ari bestämmer oss för att ha en dag för oss skälva.
Vi åker till Heron City och tar en lunch, sen knalla vi runt lite,
köper biljetter till Rogue one.
 
Vi skall döda två timmar nu, lätt match.
Media Market.
 
Köper två nattlampor till tjejerna,
dom har blivit mörkrädda.
Åtminstone en av dom.
Och till Anthony som
fyller i morgon.
 
Godis till filmen är alltid bra och en dricka.
Jag tar bara de godis jag vill ha, det som är absolut godast.
Nu går vi upp och vi kan till och med gå in till biografen, det tar
bara 20 minuter innan reklamen börjar.
 
Vilken bra film helt med på noterna, jag gillar den,
även om det är ett sidospår. Men nu har man mer 
om hur ritningarna kom till R2D2.
 
Vi skall handla lite, Willys är helt OK så då kör vi.
Jag och Ari har rekord på storhandla på 20 - 30 minuter.
Vi höll oss inom ramen i dag också. Hur coolt
är inte det.
 
Hem då vi fick ta en extra sväng runt Stuvsta och Huddinge.
Stopp på E4:an. Väl hemma  tar lite kaffe och smörgås.
Helvete vad soppor det står här.
Intressant, är det jag som
skall fixa allt????
 
Nå väl jag gör kväll nu.
Min fot värker en smula.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0