En helg på G

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.50
FREDAG 161216
DAG 351
 Assar
GRATTIS 
  
DAGENS CITAT . 
 
LÅTSAS ATT DU TROR
 
Oavsett vad du vet - om du låtsas
vara absolut lugn och avslappnad,
kan du lura ditt undermedvetna 
att tro att du är lugn och
avslappnad.
 
av:
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det är tidig morgon och jag är inte så värst pigg kan man säga,
jag är lite manglad och känner att jag inte sovit färdigt.
Det kan ju inte hjälpas i dag då jag har lite att stå i.
 
Frukost 
Men det är som det skall, lugnt och stilla med den.
Njuter varje tugga och varje minut.
Gott.
 
En liten koll på dagens händelser och det som komma skall.
En kopp kaffe på detta är ju bara bra.
 
Nu skall barn till Salem, min lott i dag igen....Hur kul är det då???
Ja jag vet inte, jag kan ju filosofera lite senare :)
Så det är OK,
 
Hemma och en liten vila innan jag skall tvätta sängkläder alla Hugo.
Det blir ju så där kan jag tycka, också ett måste.
Så jag tror en kopp kaffe gör susen.
 
:10.00 Tvätten med lakan och handdukar, 
hur mycket är det? Alltså
mängden blev fyra maskiner,
då snackar vi massor.
 
Som tur är hänger jag allt klockan 11.00 så det är ju
bara att låta allt torka till 13.30, ner till centrum.
Jag skall möta Juhani, vi tar en lunch.
Amanda är med.
 
Köper också kaninmat.
Halstabletter till Camilla och
sen är det bara hem och tvättstuga.
 
Klar 14.00 känns bara bra, ren säng när man lägger sig, inte
alls så dumt. Nea har hämtat en sjuk unge, en liten Jolin som har feber.
Inte så kul kan jag lova då hon är dunder het.
 
Vi andra börjar frysa och det känns inte så
bra .Hoppas vi andra slipper detta just nu sitter inte så bra en vecka
före jul. Men man vet ju aldrig kan ju vara katastrof nästa vecka.
 
Middag i dag blir wok alla Jimmie,
Tänk dig att få äta en god wok. 
Så mätt som en gris och
det var bästa woken.
 
Så skall man göra fredagskväll nu och se till
att ha en lugn och skön kväll,
lite tv, Hjältegalan kommer
i kväll så den kan man titta på.
 
Min lur ringer, det är Lilla hon,
Ja ha ja...kaffe hos mig???
Va fan hur kommer det sig???
Men vist kom ni bara.
 
Så blev det fika time med dom då, ja det var ju kul.
Inte varje dag Kim och Lillevi kommer på en fika.
Munkar har dom köpt också, tack då.
Saffrans bullar också.
 
Vi börja titta på galan tillsammans med dom skulle
åka och handla så dom åkte vid nio tiden.
Jag kolla klart på galan.
Härlig porgram.
 
Nu skall jag lägga mig på sängen och kolla tv.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0