Fjärde advent

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.50
SÖNDAG 161218
 Abraham 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT .
 
GÖR DITT ARBETE VIKTIGT
 
Skillnaden mellan ovärdigt sitt och ädelt,
upplyftande arbete beror ofta bara
på sättet att se på det.
 
Behandla ditt arbete som viktigt, och det
tillfredställelse det skänker
hjälper dig att slappna av.
 
av:
Paul Wilson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna åtta trotts att jag somna 01.30,
men det är väl ok att inte sova länge.
Bara jag känner mig pigg och inte slut.
 
 
Fixar min frukost och har min tid, eller
försöker att ha min tid. Det är bara att njuta
av den och se dagen gry.
 
Lite koll på media flödet.
Och tråkigt var ju det, Camilla ringer så
jag bestämmer att åka till henne med Hylie.
Vi har en eftermiddag med familjen
Karlsson.
 
Lunch blev blandad kompott med 
fiskbullar och köttbullar.
Det var gott och alla åt
sin lunch.
 
Barnen leker och tycker det är skoj,
jag fikar och snackar om julen med
Thomas och Camilla.
 
Tar mig hem vid 15 tiden.
Jag och Haylie känner
oss trötta efter
en dag med lek.
 
Nea och Jimmie kom också hem
nästan samtidigt, han börja med maten. 
Spagetti , köttfärssås. 
Gott.
 
Vi skall fira lite i dag också,
så familjen Annorlunda 
är glad i dag.
Grattis. 
 
Tar en lugn kväll och vill inte ha någonting eller
stress eller tjafs.  Kollar på tv och
har en  skön  kväll..
 
Joline sover i vårt rum och
hennes kommentar.,
"Jag har ingen lust att sova där,
och jag älskar ju dig".
 
Man smälter som smör i solsken.
En sådan söt unge. Alla har sin 
grej och gillar att andvända
det på mig.
 
Nu tar jag kväll och
kollar lite på tv.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0