Framåt

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.52
TISDAG 16127
362
Johanner & Johan
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
SÄG EN KOMPLIMANG
 
Du finner att de goda känslor som flödar
från den är lika mycket dina som 
mottagarens.
 
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har legat en timme och försökt somna om men det fungerar inte.
Jag har verkligen försökt ger upp och konstaterar att jag
bara blir otålig.
 
Frukost,
Det är lika bra att gå upp och fixa den, kan ha en stunds
ensam tid och njuta av den stora tystnad som är i mitt 
hus just nu , bara nu.
 
Lite koll på media och vad som händer i världen,
många bra artister som ger vika detta år,
inte så kul att läsa om.
 
 
Vad händer med min dag, jag skall ha barn i dag.
Camilla och Thomas ska beställa 
kök och Nea och Jimmie är
och fixar möbler.
 
Jag har alltså vissa barn hemma.
Lunch blir en liten lätt sak,
Thomas fixa makaroner
och köttbullar.
 
Barn går ut en timme kommer in och är slut, två av dom.
Vi kollar på film och jag blir en riktig segpropp.
Nea och Jimmie kom hem med en lång firre till
akvariet. Den är en udda sak, hoppas den överlever mina
hajar till fiskar som tagit kol på mina städare.
Mitt fina akvarium.
 
Snackar med mina barn som kom hem samtidigt.
Full speed som vanligt i mitt hus.
 
Men det lugnar sig när maten kommer på tal, jag kör Nea till Willy.
Mjölk, pommes, sallad och annat gott. Jag kör hem och sen
är det bara mat som gäller.
 
Jag blir så seg att jag bara vill sova.
Försöker titta på tv men somnar flera gånger.
Hur kommer denna kväll sluta??
 
Jag skall nu i alla fall kolla tv.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0