I dag skall jag bara......

 
SUPER FARMORS BLOGG . 
VECKA 28
LÖRDAG 161203
 Lydia
GRATTIS
 
DAGENS CITAT 
 
LÄR DIG ATT SÄGA NEJ
 
Det finns gränser för hur mycket du kan prestera 
utan att det påverkar din effektivitet eller ditt humör.
 
Åtag dig bara det du kan göra - 
och avfärda sedan artigt men
bestämt alla vidare önskemål
 
av; 
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG . 
 
Vakna av att min platta ringer, det är Linus som vill 
berätta att han har en Pocemón boll.
Han skall fånga pikachu.
Camilla berätta att han har vattkoppor över hela kroppen.
På många besvärliga ställen. Men just nu vara han
lite pigg.
 
Det är bara att ta sig upp till toa och sen är det ju
bara att braka igång dagen. Eller hur :)
Så med all styra är det dags för
FRUKOST. 
 
Nu är det inte tvär lugnt i lägenheten men nästan.
Grannar som hamrar på golvet annars är det tyst.
Kollar nyheter och känner att kaffet skall sitta fint.
 
 
Det är lite av en seg morgon men skall ta en kaffe
med Camilla, kolla till Linus och hans prickar.
Lillkillen har ju vattkoppor.
 
Var där till 13.30 för då skall Ari köra Nea till studion.
Han skall hälsa på en kompis som skall
tatuera sig.
 
Jag har barnen och dom, ja dom är helt upp åt väggen i dag.
Bråkar slåss och är allmänt tråkiga. Vad skall man göra 
åt problemet???
 
Inget för jag blir bara trött på dom, det är fullt 
ös på dom. Jag ids inte säga till dom, för öronen är stängt totalt.
Ingen reaktion alls.
 
Ari fixar middag och vi äter alla lite mat.
För att lugna ner dom sätter jag på en film.
Vi kollar och alla barn sitter som ljus.
Helt fantastiskt.
 
Nu är det kväll och jag skall se till att barn kommer i säng.
De små är trötta och vill sova så det är inget svårt med dom.
De större kan vara besvärliga.
 
Då är det min tur, lägger mig och kollar lite på tv,
film kanske. Tar mig  i alla fall till
sängen. 
 
Ha en bra kväll
sov gott. 
 
HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0