Jag kör vidare mot årets slut.

SUPER FARMORS BLOGG 
V.52
TORSDAG 16129
Natalia & Natalie
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
ÖVERLÅT SAMVETSLÖST ÅT
ANDRA
 
Ju mer du delegerar, desto bättre och
gladare blir du i längden.
 
Och ju mer du överlåter åt andra,
desto mindre press behöver du
leva med.
 
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
05.30 nä jag vill inte gå upp nu, jag vill sova.
Snälla. Jag har somnat om.
Vaknar igen 06.00.
Nej.
 
Kliver upp 30 minuter senare, vill inte ligga här.
Fixar frulle :)
 
Innan jag avnjuter den väcker jag Nea.
Hon skall upp och iväg.Så nu
kan jag äta min 
frulle.
 
Lugnt och skönt det är det inte,
morgon humör har dom båda.
Inte så kul :).
 
Nu så är det lite media läsning.
Tar en kaffe till detta.
 
Jag har en dag då jag skall fixa paket till Barnbarn i Flen.
Paket till Robert och Astrid och Jolanes låda.
Jag skall även se till att fika med Camilla som
håller på med renovering.
 
Jag har kollat hela dan efter att kunna tvätta min bil, tror
jag blir hel galen ingen stans. Köer på 10 bilar,
vill inte stå där i timmar och vänta.
Hemma igen vid 15.00
Nu är det soffpotatis och jag skall till Liljeholmens ortopedi i morgon.
Hur funkar min hand??? Hoppas på det bästa.
I morgon får vi domen :)
 
Middag med familjen, gott och alltid fullt ös.
Juhani kommer med Anthony som vi skall fira.
Grattis killen.
 
Seg som satan skall nu kolla på tv.
Miami CSI
  
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0