Jäklar vad veckorna rullar på

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.49
TORSDAG  161208
 Virginia
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT . 
 
BESTÄM DITT EGET SCHEMA 
 
Den som sätter upp sitt eget schema och
inte låter andra bestämma takten för
mycket finner lättare tid till
lugn och ro. 
av:
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Oj här sover vi alla på söta örat, det är inte 
så bra då det blir ont om tid.
Men jag tar min frukost 
 
Och kollar runt på FB.
 
Innan jag skall köra hinner jag även läsa 
nyheter. Till Salem i  etthundranittio och langa av barn, tillbaka
till Tumba för att fixa mitt hus. Fram med lite tomtar och
glitter. Nu skall julen fram.
 
En sväng till Bremora och Camilla Johansson.
Hämta ljus och en kaffe här. Snacka lite skit och
lyssna på en skiva med Tilda.
Kul hon är bra.
 
Nu skall jag till Salem igen, massage.
Fantastiska Marit skall ge mig en bra och relaxande massage.
Lite muskel massage och akupunktur, hela kittet.
Jag mår så bra av detta.
 
Plockar upp fyra barn och sen är det bara hem och fixa färdigt.
Jag tror att det är bara att se  det som en viktig sak som jag inte gillar.
Dammsuga och torka golv med värkande hand....ingen bra ide.
 
Men ibland är man tvungen eller??
Nea fixar middagen, kyckling.
Det var ett tag sen så det kan vara gott.
Ris och currysås. Grönsallad också.
 
Fixa disken och sen kolla på transformers, min Bumble bee.
Han är så kol och så fantastisk, älskar han.
Men gubben somnar och jag går ut ifrån sovrummet,
han snarkar satan.
 
Skall vät kolla lite på tv innan jag tar god natt.
Slutar här för i dag i alla fall.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0