Jul veckan har startat.

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.51
MÅNDAG 161219
Isak
GRATTIS 
Jag skickar många kramar och 
pussar till
Lukas. 
DAGENS CITAT .
 
PLANLÄGG DINA KONFLIKTER
 
Det är visserligen omöjligt att undvika konflikter och gräl, men
det är möjligt att inte ta det så hårt när de inträffar.
Skjut bara grälet på framtiden.
 
Försök att enas om att diskutera problemen
vid ett senare tillfälle....du blir förvånad
över hur fridfullt det kan gå till. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar när min telefon ringer....
Jag vaknar ur en krånglig och underlig dröm, 
jag minns inte så bra vad den handlar om nu men 
jag vet att jag kände att den är konstig när jag vaknade.
 
Men nu är det min dag, och jag har fullt med saker att stå i.
Jag börjar nu från morgonen. Här är det bara att hålla
låg profil och se till att jag vaknar.
 
Det var Camilla i luren, hon ville att Linus skall få
vara med mig i dag på grund av att det går
kräksjukan på dagis.
 
Så det skall ju gå bra. Har inget speciellt för mig.
Eller när skall jag hinna städa???? Ja tur att man
skiter i vilket just nu.
 
 
Så nu är det frukost, en helt vanlig PH´s 
frukost. Hinner bli så pass irriterad
att jag är redan ur balans. Hur det nu kan
komma sig, har ingen aning.
 
Kollar nätet lite och grattar mitt barnbarn Lukas som fyller år i dag.
Han bor ju i Flen och jag träffar han inte så ofta, men han är i mina tankar varje dag.
Finaste Lulu .
 
Två flickor till Salem och det är ju bara att köra, sena är dom.
Men vi hinner dit och jag är hemma igen före 8.15
Så lite kaffe på detta och sen är det väl bara att
vänta in tiden till läkarbesöket.
 
Jag har ju börjat hos en psykolog i gen, är lite deppig och 
har ångest attacker. inte så kul men det är min vardag i dag.
Så nu är det bara att köra järnet med denna dag.
 
Min läkare rekommendera mig att ta det lugnt med mitt flängande,
Jag bör kolla in att jag har allt jag behöver för mig själv.
Jag är den som behöver tid och jag är den som
skall vara i centrum.
 
Ja jo det låter så bra och det är bra om det skulle fungera.
Jag är ju den som tänker på alla andra först innan jag tänker 
på mitt bästa. Det har kostat massor av mig, och det är så sällan
jag får något tillbaka. Och det är ju inte direkt därför jag gör som jag gör
nej jag är bara sån.
 
Men det känns ok att prata lite med en kunnig, 
jo ja det gör väl det eller??
Hur går jag vidare??
 
Lunch till tre barn, jag har tre barn som skall vara
med mig i dag. Jag kommer att ha häcken full helt klart.
Nu är det bara så min dag ser ut.
Nea tvättar, så mycket tvätt det är.....
 
Hon går ner till Willys när jag kommer från Salem 
med två tjejer. Sonen möter upp.
Dom handlar middag.
 
Nu har jag fått för mig att jag skall fixa akvariet, jag kan inte
göra det själv så jag ber Nea om hjälp. Hon hänger på och det slutar
med att Jimmie också lägger sig i, kul. Det tar dock lite tid att fixa.
Det är ju ganska stort.
 
Nu är klockan redan över nio så jag
kollar tv och skall slappa lite.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0