Julafton

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.51
LÖRDAG 16124
Eva
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT.
 
SE UT EN LUGN PLATS.
 
Om du övar dig att finna lugn på en särskild plats -
till exempel i en älsklingsstol eller på en
parkbänk - kommer ditt undermedvetna
snart att associera känslor av lugn
med just den platsen.
 
Sen behöver du bara gå dit
för att bli lugn.
 
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det en lördag och inte vilken  lördag som helst
utan det är julafton. Vi har vår jul och det är ju bra,
vi skall ha bästa julen ever.
 
Nu kör vi dagen med frukost först.
Men barnbarn och barn.
Mysigt.
 
Jimmie och Nea är nere hos Camilla och fixar julmaten.
Jag har ett gäng barn som skall ner senast 14.30
Så här kommer dagen i kort.
 
Lunch
Joline, Haylie och Linus
Haylie
Johanna & Amanda
Julbordet
Haylie med sin pappa
Linus & Joline på väg upp
Hylie
Wilma
Linus
Yhomas
Ashani
Fredrik
Joline
Nea
Fredrik
Ashani
Haylie
Linus & Joline
Thomas & Camilla
Amanda
Nea & Jimmie
Thomas & Camilla
Juhani
Haylie
Haylie & Juhanie
Julmat
Mer mat
Julbord
Haylie Johanna ,Linus & Juhani
Linus, Amanda & Joline
Camilla & Nea
Wilma & Fredrik
Ellie & Wilma
Ari
Lekande barn
Dansar järnet
Tomten  & Linus
Haylie & tomten
Wilma & tomten
Linus & Haylie med tomten
Haylie gilla tomten
Jolin var osäker på tomten
Men han fick en kram
Julklapp till Wilma
Bernen och Wilma med tomten
Massa klappar blev det
Anna (Haylie) & Camilla
Mer lek
Årets inslagning
Massa paket till alla
Fredrik & Ellie
Ashani & Juhanie
Linus
Joline
Vuxna lekte julklapps spelet
Camilla visar att hon är en smula stel
Farmors pesent
Mormors present
En klapp från Ellie & Fredrik
 
Allt var fint och god mat så jag tror alla var nöjda med kvällen.
Nu är det bara god narr och tack för i dag.
Jag tar mig till sängen och hoppas att få
sova länge i morgon.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0