Kan det vara sant...helg :)

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.49
FREDAG  161209
 Anna
GRATTIS 
DAGENS CITAT . 
 
STRYK DIG ÖVER HANDRYGGEN
 
Inom zonterapin är handryggen det ställe där man leder in lugnet.
De lättaste möjliga uppåtriktade strykningar med fingertoppen
hjälper till att framkalla avslappning.
 
av:
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vilken jävla natt jag har haft, jag tror inte det
var i går direkt som jag har haft en sån här jobbig
natt. Jag känner att det är så jobbigt när jag inte får sova.
Högra benet är ett brinnande helvete längst en enda åder.
 
Men nu skall jag se om det släpper, upp och hoppa så man kan 
göra dagen bra. Börjar med att få på varma kläder efter dusch,
och så fixa en frukost.
 
Vad har hänt i världen över natten?
Hur många har skjutits, hur många har krockat
och hur tänker de valda människorna??
Har jag svar??
Nej.
 
Ja då skall min dag rulla upp och jag har en späckad dag.
Kör två flickor till Salem och skolan. Sen är det hem och fixa lite,
jag har läkartid 10.00 går till psyk- dr igen,
Då är det bara att köra.
 
Det känns konstigt inget går som jag har planerat och inget med mig är 
som det skall, jag är så trött, så sliten, så deppig att jag tycker livet kan vara
ganska så orättvist. nu när julen står för dörren och allt är bara bra så känner jag att
nej jag är inte 100% jag är långt ifrån vad jag skall vara.
 
Hjälper det att hänga saker i granen och fundera varför???
Nej inte alls. Skall jag leva i nuet och bara tänka på mig själv?
Ja det säger alla lärda att så skall jag göra.
Är jag en sån människa?
Nej.
 
Hur skall jag då göra? Jag är en som alltid har stått där och delat mig i miljoner
bitar och ändå gjort alla till lags. Sen nu var är alla dom??? Var är
alla jag plockar upp som jag stöttar som jag hjälper som jag....
Borta.
 
Nya kollegor har jag fått i och med jag flytta till annat jobb, kul,
ja så klart. Här fins människor som kan vara människa och som ser
dig som en människa. Här är dom ärliga och raka.
 
Vad kommer sen??
En ny chef, en till sån där...chef....
Alltså vad är det med folk?? är dom helt galna hela högen???
Jag känner att detta är ju inte sant, kan det verkligen vara så här????
 
Men det får gå så jag följer strömmen ett tag till, eller???
Mina händer är helt slut, värker som fan.
Det är efter min moppe olycka.
 
Har ju op. höger för karpaltunnel och skall
op. vänster också....i Januari  :)
Så ja det blir nog bra.
 
Min dag då vad hände här???
Inte så mycket. Möter upp Nea vid "Hela människan",
kollar efter skridskor till tjejerna. Hitta inga.
Nea hitta på en Salem sida, bra.
 
Jolin och Johanna skall åka skridskor nästa vecka.
Men sen var det hem och kolla lite Arrow, vissa låg och sov, gubben också.
Middag ute det kan ju vara gott. Så speciellt var det inte.
Jag tog dock ingen hamburgare.
 
Hem och sen åker jag till Camilla som vill ha lite färg i sitt hår.
Jag fixar detta och tar även en kaffe med henne.
Hon är solo i dag, Thomas är på julbord med sitt jobb.
Hem igen.
 
Det är full fart hemma med massa lera bygge och två som
skall lämna stor tv i förrådet och handla.
Men vi kollar på IDOL och små tjejerna somnar.
Charlie kom trea och det är bra då har han stor chans att
göra något vettigt av detta.
 
Liam van och det var lite otippat då jag trodde
på Rebecka, hon var den bättre i dag.
Men folket valde Liam.
 
så jag tar kväll nu efter den tumult dagen som är
jobbig för mig. Jag skall sova och hoppas på en bra natt.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0