Mer läkarbesök, dock inte mitt.

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.50
TISDAG  161213
 Lucia
GRATTIS 
 
Luciadagen
 
 
DAGENS CITAT . 
 
UPPSKATTA DEM JÄMNA LUNKEN
 
Allt du kan åstadkomma med fjärrstyrning innebär ett tillfälle
för dig att må bra. Behandla det som en meditation och
koncentrera dig helt på ögonblicket.,
och du uppnår harmoni.
 
av:
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Att vakna med ett ryck och att sen fatta att det inte alls
är bråttomt är en skön känsla. Jag kan känna att min dag bromsa in kraftigt.
Jag  hinner till och med fatta att jag kan bara te det lugnt :) .
 
Frukost
Intaget av min gudomliga måltid är  nu
i full gång, inget som stör inget som
stressar.
 
Nu tar jag det bara som dagen kommer ett tag i alla fall.
Kollar nyheter och vad som händer i världen.
Kan ju vara något bra i bland.
Eller????
 
En kaffe som pricken över i:et.
 
Barn till Salem och sen plocka upp Nea vid
bussen 725 i centrum. Vi åker till Södertälje sjukhus,
Amanda skall dit. Jag vänta i 1 och en halv
timme på dom.Tråkigt Hugo. 
Men sen är det bara att dra hem, seg trött och slut.
Men bra att ha något att göra, annars skulle jag klättra 
på väggen.
 
Nu är det dotterns tid, hon skall till kiropraktorn i Huddinge.
Så jag drar dit och hinner fika. Till Huddinge jag
tänkte hälsa på Tina medans Camilla är
hos läkaren.
 
Tar Linus i tomtekläder och pepparkakor med mig upp till Tina.
Hinner precis haffa henne innan hon skall iväg.
Glad lucia Tina.
 
Så går vi till Aleris, här är det bara att vänta på Camilla som blir
manglad av Mattias. Han är duktig vill jag
lova. Det tar 30 minuter innan Camilla
kommer ut och vi kan dra hem.
 
Handla hamburgare till Linus som måste äta upp sig lite.
Han har gått ner en smula under vattkoppstiden.
Tar en fika och tycker att vädret är skit trist
men det regnar satan.
Hemma är det bara Amanda som är där, Johanna har inte kommit.
Det är ju konstigt då hon också skall vara hemma vid tre, nu har jag
varit hemma länge (50 min) och hon kommer inte.
 
Nea kommer till och med före, var är Johanna då???
Ja ha ja hon slutar 15.10 ja ja då kommer hon 16 
Nea fixar middag och det är bara att fixa kvällen sen. 
Kyckling, pasta och ostsås,
kan det vara bättre??
Snarrigt
 
Planera lite på hur vida vi gör i morgon, Kan det vara så att 
jag inte skall köra barn?? Ja kanske jag behöver städa.
Massa damning och fix med mattor.
 
Nä men lite tv på detta så man kan komma till ro kanske.
Det är ju bra kan man tycka
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0