Nyårs veckan

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.52
MÅNDAG 16126
Stefan & Staffan  
GRATTIS
 
Annandag jul 
 
DAGENS CITAT.
 
SPRID SKÖNHET
 
Vart du än går i livet, vad du än gör, så kan du bemöda dig
om att sprida lita skönhet eller bidra till den
 
av:
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag vakna av ett behov att söka upp en toa,
Att bli störd mitt i en dröm är inte så skojigt.
Men så är det ibland och vad gör man,
om inte går upp.
 
Då så min frukost
Först ut på plan i dag är nu den
full av nyttigheter och en liten halv
hjärtat mysfaktor som är
minimalt.
 
Varför???
Gubben sitter och kollar på tv, nej
inte tv utan film på datorn.
Det är ju ett störande
moment.
 
Nå väl lite nyhetsflöde kan inte vara så fel.
Hoppas på någon trevlig jul historia eller så.
Jag har ingen så det kan bara betyda 
att jag skall leta efter en.
 
 Oj oj jag har ju tvättstugan i dag, jag hatar tvättstugan.
Men va fan det är ju ett sådant skit göra och man måste.
Man kan ha mycket roligare för sig.
Men nä då jag skall hänga i
tvättstugan.
 
Nea med familj skall jaga tapeter och har hela ungskaran med sig,
hoppas det fungerar, vilket jag inte tror att det kommer att
göra, dom fixar nog en stökig dag för föräldrarna.
 
Jag jag får med mig slö högen till tvätten, han skall också tvätta kläder.
Men att hänga är inte hans grej. Det får jag fixa själv och då gör jag allt själv.
Jag vill inte att någon skall störa mig i mitt liv i tvättstugan.
 
Blir klar vid ett vilken tur då, jag skall ju köpa köttfärs så jag måste in
i duschen. Helvete vad det blev stressigt. Jag tycker inte om detta.
Men vad är mitt liv om inte massa stress.
 
Hoppas att min kväll blir mindre stressig, börjar steka köttfärssås
Nea får fixa resten senare. Jag hoppas bara att inget skall bli fel nu, stress.
Har satan ont i min hand och nu är det jobbigt.
 
Middag med stora familjen, här är det fullrulle, alla 
är lite på högpunkt i kväll. Tjejerna bråkar,föräldrar blir trötta och
jag hamnar i mitten.
 
Hur kul på en skalla är inte detta???
Inte ett jävla dugg. Kan man flytta tro???
Undra om jag skall bosätta mig ensam någon stans.
Bara jag och ingen annan.
 
 Nu skiter jag i denna dag som sluta med pannkaka.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0