Och denna dag...hur blir den?

 

SUPER FARMORS BLOGG . 
VECKA 29
TISDAG 161206
 Nikolaus & Niklas
GRATTIS  
 
 Finlands självständighetsdagen
 
DAGENS CITAT 
 
SAMLA PÅ HÄRLIGA STUNDER
 
Anteckna dem, spara på ett foto, för in dem på din dator.
Gå ofta tillbaka till de där stunderna, fundera över dem,
njut av dem, låt dem bli en del av din
dagliga rutin.
 
av; 
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG . 
 
Fy vad dagen är seg, behöver sova och
fundera på vad som är bra eller dåligt.
Jag hade en otroligt konstig dröm 
och känner att den var
jobbig.
 
Min frukost är nu intagen och jag
skall ta en kopp after eight 
Min dag är igång.
 
Ha en bra kväll
sov gott. 
 
Nea åker till jobbet och jag passar lill kille 
men medans mamma fixar naglar.
Ja det är ju inte så svårt att underhålla
en Linus.
 
Lunch med killen och det är
bara att se till att han har allt han
behöver . 
 
Slappar framför tv slumrar lite.
Det är ju inga konstigheter . 
Så vår tid  är ju så
Mysigt . 
 
Kaffe och lite snack med Camilla. 
Fina naglar och ett glatt leende.
 
Då är det nästa centrum , lite
medicin som behövs.
Möter upp Juhani där
och han är på
bra humör.
 
Vi far hem efter en trettio minuter i centrum,
Juhani skall laga middag och det är ju
bara att invänta måltiden som
kommer att vara gott.
 
Ett samtal från Camilla kom, hon var
minst sagt upprörd.  Läkaren som har beställt 
blodprov på Linus har tydligen skickat en remiss 
till en speciell läkare på sös.
 
Hon är uppjagad för att läkaren inte
ringt och sagt att hon skall gå vidare eller 
hittat något. Hon får en kallelse bara. 
Så konstigt . 
 
Gubben han hem för att äta
så vi alla kan vara tillsammans 
trevligt med middag med nästan alla.
Juhani lyckades bra och alla är nöjda.
 
Nu till kvällen är det bara att njuta
av kvällen framför tv:nu . Får en Haylie i
famnen. Som tur är somna hon om.
 
Nu kollar jag vidare på
Miami CSI.
 
 God natt.
 
HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0