Oj oj stress

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V.51
TISDAG 161220
 Israel & Moses
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT .
 
SCHAMPONERA DIG UTAN SCHAMPO
 
Du når de lugnande akupressurpunkterna på
hjässan på en behagligt sätt genom skall-massage - 
du rör fingrarna som vid hårtvätt fast utan schampo.
 
av:
Paul Wilson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har legat vaken i en timme och funderat på om jag skall
orka kliva upp eller om jag skall ligga kvar. Det blir kliva upp för
att få min lilla stund av andning och ballansering med mig själv och
dagen.
 
Det är alltid lika skönt när jag hinner med denna
korta men ack så nödvändig tiden för mig själv
och hitta balansen mellan kropp, själ och
jaget. 
FRUKOST
Njuter en stund av min goda frukost 
samtidigt som jag kollar in media nyheter.
Mycket om lastbilen som körde in i en folkmassa i
Tyskland, julmarknad, många som dog där.
 
Sen var det lite om Zlatan så klart, mannen hela dan.
Lite om vädret och plusgrader på julafton :(
Vad mer ...massa skvaller och annat skit.
 
Jag gör mig klar för att köra barn till Salem, 
plockar upp Linus på Camillas jobb,
har allt som allt tre barnbarn hemma.
Lite kul.
 
Jag bestämmer att vi skall göra lite kul i 
centrum, men då skall dom sitta fint
i kundvagnen. Eller hur, Hayli rev 
Linus i ansiktet. Joline hoppa
ur vagnen och det blev inge bra.
 
Åker hem och fixar lunch i stället.
Linus vila lite 20 min sömn . Haylie vägra 
Joline låg på soffan. Så vi skulle ha en lugn dag.
På eftermiddagen kom Camilla och hade
bullar med sig och blommor till mig.
 
 
Så det blev kaffe så klart, Aschni dricker te.
Det var trevligt att umgås med Camilla,
kul att hon kom till mig.
 
Men allt har sitt slut, middags dags och hon skall hem
och fixa sin middag. Just nu är det en flicka på två
år som är så gristrött och det är bara jobbigt
för henne att hålla sig vaken.
 
Mamma och pappa stökar med henne lite så hon blir grinigt arg.
Nu är det i alla fall middag, köttfärsbiffar med ris och 
goda såser.
 
Tack för middagen den var bara god och god.
Man äter nästa så man dör. Nu kommer 
Juhani hem från jobbet.
 
Ja det är nu lite Dr. Phil men det blir också en resa till Jordbro,
dom skall ju dit då. OK jag hatar att köra på kvällen, alla
vet det varför skall dom då åka så sent???
 
Hemma igen efter 21 och ser att frej är här för att kolla biltjuvar.
Jag går hem och vill nu bara göra kväll och njuta lite av TV.
Så jag slutar min dag här.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0