Välkommen julmånad

 
SUPER FARMORS BLOGG . 
VECKA 28
TORSDAG 161201
 Oscar & Ossian
GRATTIS   
 
DAGENS CITAT 
 
SLÄCK LJUSET
 
När allt går åt skogen en stressig dag, dra dig då undan
någonstans där det är lugnt och mörkt, lyssna
till din andhämtning medan
du glider in i ett 
avslappnat
tillstånd
 
av; 
Paul Wilson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG . 
 
Vakna av att Ari fråga varför hans tabletter inte
var i låda, ett mysterier är det. Jag kan också ha
glömt att fylla på,,,eller. Jag tror att jag är lite
tankspridd eller dement :)
 
Nu är det i alla fall min morgon på G.
Går i köket för att plocka fram 
frukost.
 
Känner en lukt av bränd kabel eller plast.
Blir orolig och funderar över vad som pyr.
Väcker Nea för att få en näsa till.
 
Jag hitta källan :) mitt fläkt skydd, jag ställd ett
ljus under, den gör den för varmt och då börja den
smälta lite snyggt :)
 
Kaffe på detta då.
Tur att jag hitta problemet, det kunde ha slutat i en katastrof.
Jag skall fara ner till Camilla en sväng, hon behöver yoghurt till
Linus som bara äter kalla saker just nu.
 
En dag som denna, jag är på G till massage i Salem.
En timme för mig själv bara mig och ingen annan.
Jag känner att jag är i en timmes lyx.
 
Helkropps massage en timme fatta jag bara njuter.
Så underbart skönt kan inte fatta detta.
Men nu är det så.
 
14.15 hämtar jag Jolin, Amanda väntar redan på mig.
Joline är ovanligt medgörlig, hon vill verkligen
åka hem.
 
Hemma börjar jag slappna av, inga som helst stora saker.
Jag kör lite jul kort till barnbarn, när Nea frågar;
> Skall inte du till Maria i dag?<
Men skit, jo klockan 18, och jag har
inte köpt något.
 
Ner till Tumba med 90 och rökmoln från bilen.
Ner till centrum och hitta ett armband.
Guld med en strass pärla.
Skit fint.
 
Hem svida om och blir klar 17.45
Då knallar jag ner och Maria öppnar dörren.
Det är en trevlig kväll, Jag träffar hennes mamma,
två döttrar, svärson, hennes bror med son och vår arbetskollega
Fatuo med dotter Anna.
 
God mat och gott att dricka.
Maria sa att hon blev glad över
presenten hon fick så jag hoppas det.
 
Jag kom hem där vid 23 tiden och ser att
sonen (den yngsta) är vaken och spelar lite.
Jag skall bara kolla nätet och sen lägga mig.
 
Ha en bra kväll
sov gott. 
 
HAKUNA MATATA 
Det är ord som är bra . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0