En dag då jag gör....INGET :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 7
TISDAG
160216
Julia & Julius
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Det är alltid det omöjliga som innträffar.
 
Franskr ordspråk
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag har nog varit död i natt....
jo jag är så trött att jag inte vakna innan min son sticker in
huvudet i mitt rum och säger
" sover du" ?
 
Vad tror han... nu är jag vaken, han väckte mig.
Så nu är jag allt vaken......
Men hur kan jag vara så trött???
 
Dagen är så seg och den kommer att vara så
lång och längre och längst....
Vad negativ jag är.
 
Det är nog bara att sitta och kolla på nätet och se vad som händer i världen.
Jag är rätt slut och rätt trött men det är ju så att dagen skall falla på plats ändå.
Det är ju bara att släpa sig runt dagen.
 
Middag....råstekta potatisar och hamburgare,
grönsakerna råka jag glömma men det gick lika bra med bostongurka.
Här sitter vi nu och har det bra,kolla tv...Dr.Phil och sos djur.
Det är ju intressant.
 
Avslutar kvällen i min säng och CSI Miami.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0