En dag till

SUPER FARMORS BLOGG.
V. 7
ONSDAG 16017
Alexsandra & Sandra
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Lidande är nödvändigt tills du
inser att det är onödigt.
 
av; Echart Tolle
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Bad min gubbe väcka mig vid sex i dag när han går..
.jag har ju en tandläkartid nu på morgonen....
Jag är ju ingen fan av tandläkaren men nu
är det lite nödvändigt.
 
Så jag vakna av att jag har en dröm där jag har letat efter min handkirurg.....
Jag vet att jag har sprungit runt i ett sjukhus och åkt massa
hissar hit och dit. Till slut åkte jag en hiss som åkte på
utsidan av huset och i en lång backe.
Väl nere tog jag en annan hiss upp till
gatuplan , i hissen var en äldre
dam som tycker det är
jobbigt med trappor.
 
Så gick jag upp och undrar lite om hissar i dag....
Kan det vara så att någon går sönder på jobbet i dag????
Det har hänt på andra stället. Så det är ju inget unikt.
Nå väl kastar mig in i en dusch och kommer att tänka på att jag var
rätt grinig i går..... det är ju inte så skoj, lite väl negativ.
I dag känns det bara bra trotts tandläkartiden.
 
Så klockan blev ju sju så fort så nu är det bara att fixa i ordning sig för att 
ta sig ner till....tandläkaren....undra vad han skall göra...
Dra ut resten eller bygga upp???
Det är frågan.
 
Men kolla bilen en is box...
Så mycket is det var på UDD i dag....
Det var inte vad jag ville se. skrapa massor.
äntligen i väg mot Tumba.
 
Här blir det 30 minuter hård pina, aj det gör lite ont nu så här i efter hand.
Peter (min tandläkare) beslöt sig för att bygga upp.
OK då skall ett band runt tanden ner i tandköttet
och spännas åt, det är lite trixigt då tanden sitter under tandköttet.
AJ.....
 
Det tog tid att få dit bandet och sätta alla kilar hit och dit, sen fylla på med material
så det blir en tand... efter en timma nu så släpper bedövningen...:) Jag har satan 
så ont nu, hoppas det går över så jag kan jobba sen..
 
Nähä nu har jag jäkligt ont i käken.
Jag blir hemma eftersom det värker så och jag pallar inte att gå till jobbet.
Nu blir det bara att lägga sig och vila.
Somnar.....
 
Vaknar upp vid 15 tiden, jo det är ont......
Men jag har en slappar dag och inget kan komma och störa.
Kollar på TV och dricker kaffe,
det kanske inte är bästa saken men vad gör det???
 
Middagen fixar jag kyckling och potatis.
Kollar lite till på TV och faller i sömn igen.
Vaknar igen klockan 19.30.
 
Nu blir det inget mer så på sängen och sen
kolla lite mer TV.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0