Fin Söndag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 8
SÖNDAG 160228
 Maria
GRATTIS
 
3 i fastan
Till minne av Olof Palme
 
DAGENS CITAT
 
Livet? Ja det slutar alltid illa.
 
av; Marcel Aymé
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har sovit illa i dag som vanligt då jag har besök i sängen....
Fattar inte men det går inte att sova, det går inte.
Seg och fryse gör jag någott övergående hoppas jag.
 
Jag har ett par kort jag skall visa i dag...
Kaffe besök i torsdags.....
Ett mycket bra kort....
Här syns det vem det är och sonen blev inte ens förvånad.....
Nu har jag fått ett kort på Haylie med Camillas gamla klänning
Kommentaren är...bara ett kort farmor.
 
Camilla  runt 1989  stora kortet på Tindra och lilla på Emelie
Det skall finnas ett på Jolin också skall leta upp detta kort.
Lite för mörkt kort på Joline....
Nya tavlan där Haylie nu kommer att sättas :)
Den kommer i bättre ljus när den är klar.
 
Så min dag är nu på G och frukost är på G,
Njuter av dagen och känner att det blir bra trotts
allt.
 
Vad skall min lunch be stå av????
Har inte en ringaste, en pan pizza kanske eller kaffe och en smörgås.
Ja det är ju ingen bra lunch. Så det får bli en pizza. 
 
Orkeslös känsla kom över mig...
Gubben tar Haylie och knallar till Jack.
Barnen skall få leka, och jag kan vila.
 
Att leta ork är en lite knepig sak, den infinner sig bara.
Eller den bara försvinner. Min har varait borta länge nu.
Jag har ingen klar ide varför, denna gånga vecka ja det vet ja...
Förkylning Hugo :)
 
Men nu är det ju så att man kan piffa till en lite så kan det bli bra :)
Ny färg i håret, deg gör susen. Camilla kladdar i den och vips så blir det piggare :)
( resultat kan skådag på min FB )
Den är OK och jag tycker det ser bra ut.
 
Middag...Gubben har fixar fläskkotletter, sås och grönsaker.
Barn får makaroner och köttbullar.
En viss skillnad då Linus
äter bara makaroner :)
 
En sån där kväll som man bara vill skall ta sluyt.
Trött men nöjd, dagen var bra.
 
Slappa på sängen och kolla på TV.
God natt.
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0