Försova sig....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 6
SÖNDAG
160214
Valentin
GRATTIS
 
 
Bildresultat för alla hjärtans dag
Alla hjärtans dag
 
1 i fastan
 Fasta eller fastetid är en period då en person självmant avstår från mat och eventuellt dryck i olika utsträckning. Fasta påbjuds inom många religioner som andlig förnyelse, renande process, botgöring med mera. Man kan också fasta av hälsoskäl, ibland på uppmaning av läkare, exempelvis inför vissa typer av röntgenundersökningar. Det är inte helt ofarligt att fasta om det görs fel eller i för stor omfattning. Är man ovan vid fasta bör man kontakta en läkare eller dietist innan man börjar fasta.
 
DAGENS CITAT.
 
 Turen banar sin
väg med armbågarna.
 
Spanskt ordspråk
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Min klocka har nog ringt men jag har då INTE vaknat....
Kan det bero på att jag är trött???
Nå väl min gubbe väckte mig och tur var ju det.
 
Iväg att plocka upp Maria och sen svisch i väg mot
Huddinge och jobbet. Dagen kommer att vara
lite jobbig, mycket att stå i och massa annat också.
 
Lunchen ko och vi får förstärkning.... En Simon dyker upp, tack för den.
Lite gott till kaffet och lite annat mys. Får ett choklad ask av en anhörig.
Jag visar även runt till eventuellt ny gäst.
 
När jag skall gå hem får jag även en liten choklad av min dam...<3
Hon är enastående.....
 
Väl hemma kommer gubben efter mig i dag och jag skall fixa maten...
Det blir så bra så.En liten gryt grej......
Så var det kväll igen och man kan bara luta sig bak och
njuta av ....tystnaden.....
 
Gubben som har jobbat hela helgen han också..
har somnat på soffan, undra om det är en film an skulle
titta på... Jag tar en snabb fika hos
Camilla med hemma gjorda semlor :)
 
Nu så är det min tid efter lite pyssel med foto ramar och så.
Min sköna säng, skall kolla på 
Bibliotekarien på Fox.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0