Går mot helgen

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 8
TORSDAG 160225
Sigvard & Sivert
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT.
 
Syns dig sällsamt, för att det är längesen?
 
av; Livius Andronicus
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
Då börjar min dag med att jag...vaknar av gubbens klocka.
Han har glömt stänga av den, så klart han har
då jag för en gångs skull har somnat om...
 
Nu är jag vaken och tar min frukost lite...grinig är jag.
Men det går säkert över om en liten stund då jag
har återhämtat mig.
 
Tänk vad det kan vara skönt att bara va...nä då skall
man flänga runt... är det klokt de???
Inte ett dugg.
 
Kör min son till Salem...
Han skall ju vara barnvakt....
Hem i gen och upp till läkaren, nytt prov.
Lunch med Camilla och hem för en mikro sömn.
 
Blir ganska så trött när jag ränner ute...
Testar lite hur mycket jag pallar med. Skall jobba snart igen.
Då är det skönt att märka att man inte är 100 än.
 
Eftermiddag på soffan. 
Somna vist..skall nu fixa lite middag till gubben.
Och så kolla lite på FB, ja ha ja...jo som vanligt någon lägger sig i mina saker...
Ja ja det skiter jag i, jag ringer vem jag vill eller pratar med vem jag vill.
Så nu kommer gubben.
 
Middag för två, det är rätt ofta nu..skall nog kolla in en mindre lägenhet.
Varför sitta med denna fem rok???
Så ett varmt avslappnade bad och lite återhämtning efter
massa energi förlust.
 
Är det något roligt på tv i kväll???
Skall slänga mig på bingen och kolla.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0