Gäsp....fortsätter framåt :)

 
SUPER FARMORS BLOGG
VECKA 7
MÅNDAG 160215
Sigfrid
grattis
 
DAGENS CITAT
Män älskar vackra kvinnor mer än kloka
eftersom de ser bättre än de tänker.
 
av; Gabriela Mistral
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jag vakna av att min gubbe har telefonerna på två olika ställen,
och efter som han är stel som F.. i dag så hinner
han inte till den första utan det ringer även
i den andra så gubben babblar sen i hallen.
där är också vårat sov rum......
 
God morgon världen alldeles för tidigt men det är ju bara att köra....
Duschen känns extra skön i dag...min lägenhet är kall satan så kall.
Nu är det frukost som gäller, den är ju som vanligt
fil, musli, smörgås och kaffe.
 
Påtår av kaffe. Jag bara älskar att hänga gör kolla nyheter, spela lite spel.
Ingen stress bara stilla helt enkelt.
Klockan närmar sig nio och Camilla har lånat bilen, hon har läkarbesök i Huddinge.
Jag tänkte sova lite men det blev ju inte så....
 
När dottern är klar med Linus läkarbesök så kommer hon hit och plockar upp mig.
Kör till hennes jobb, jag tar min kärra och drar mot jobbet.
Ett kvälls pass och med Camilla....:)
 
Då är det bara att göra det bästa.....
Vi har en grupp gäster som är bra, hör kommer att gå så bra.
Lunchen blir eftermiddags fika och
sen lunch...
 
Då skall vi servera middag...omelett, jo det är mättande och lättsamt.
Jag har köttbullar som jag skall värma.
Men vad händer????
 
Mikron har något knas....????
Det kommer blixtrar och dunder från den,
Camilla pröva också.
 
Nä den har någon stort fel.....
Lika bra att inte röra, tur så fans det lite omelett till mig.
Så kvällen räddad, och som ny tankad kommer jag 
att göra kvällen galant.
 
Så ett tu tre så var dagen borta och tiden är nu slut.
:) tänk min tid är ute :)
Då skall jag fara hem då, där hemma kommer min man säkert ligga och sova....
Och vet du....han vara vaken ...jag blev förbluffad, han berätta dock att nu är han
så trött att han somnar snart :)
Ja gör det jag skall bara ta en kaffe.
 
Nu skall jag sova, ligger i sängen och kollar
på Miami CSI
 
HAKUNA MATATA;
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0