Helgen startar snart :)

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 5
FREDAG
160205
 Agata & Agdsa
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
Livet är ett lidande,men döden är heller inget nöje.
 
Ryskt ordspråk
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 Vakna upp till en ny dag och nya utmaningar.
Vet vad jag skall göra på jobbet och man känner att det är OK
 
Nu ut och skrapa bilen och sen ner till Maria för
att plocka upp henne. Det är ju inte sant vad allt bara rullar på.
Kommer till avdelningen för att ta rapport av Laura.
 
Allt lugnt...ssk kommer in och vi lägger upp ett litet jobb.
Det är ju så att det går att planera så bra när man har bra kollegor.
En hit och en dit.....
 
Förmiddagen är klar och vi går mot lunch.
Här är det nu så att det kulle vara lax bullar till PH,
det var vanliga fiskbullar....
Laxen var såsen som var smaksatt.
 
Nå väl lite uppdatering på genomförande.....
nähä... ACP och jag kolla lite på boendelistan.
Nya gubbar in och nya veckor läggs till.
 
Nu är det bara att åka hem och se till att jag kan vara pigg och glad.
Eller trött och död.... Så tråkigt att jag bara faller som en 
avhuggen fura när jag kommer hem.
Vad skall man göra???
 
Det blir soffläge och självklart somnar jag.
Så kvällen tog slut bara så där.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0