Jag går på denna dag också.......

 
SUPER FARMORS BLOGG..
V. 7
SÖNDAG 160221
Hilding
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Det behövs oftast mer mod för att ändra sin
mening än för att förbli den trogen
 
av; Willy Brandt
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna av att min son sätter på mikrovågsugnen.
Ja ha ja då var det hög tid att komma hem efter klubbandet, tänkte jag.
Han berätta att han fått skjuts hem.....av polisen.....
Hur bra på en skala är det????
 
I ens mammas öron låter det väldigt illa....
även om det var hans kompis som var den som skulle åka 
med Frej....en snabb föreläsning är inte ens att 
tänka på. Han kommer inte att minnas vad jag har sagt ändå.
 
Man får grått hår av jobbiga barn har jag hört...
så det är ju inte så konstigt då att jag har det......
Men en sak har jag lärt han.....
han får ta sina konsekvenser själv.....
 
Nu till min snoriga näsa... :)
Jo den är snorig Hugo och täpper till lite väl mycket.
Jag hoppas på att det släpper.
Det blir väl inge jobb på måndag kan jag tycka.
 
Nu skall jag njuta av min frukost och en kopp kaffe.
 
 Ligger nu på soffan och kollar på Dr.Phil...
Två avsnitt, vilka idiotiska människor det finns.
Är det verkligen möjligt att detta händer ????
Ja ja jag har i alla fall min surf platta att leka med
då jag inte kan ha min dator i knät.
 
Sover en stund så får jag se vad det är på tv när jag vaknar.
Feber upp och ner...jobbigt för kroppen. Huvudvärk av 
något som kan kallas helvetes värk....
 
Middag i dag blir....kyckling....
någon av mina närmsta som är förvånad?????
Inte jag i alla fall. Av 30 dagar äter jag nog 20 dagar kyckling.
Det kan ses väldigt enformigt...ja jag håller med men man kan göra mycket med en
kyckling.
 
Men man skall inte se hur de blir hanterade...deå är det lite...stopp.
Så kvällen är nu här och jag snorar vidare med min onda axel och förkylning.
blir inte mycket händelser i detta stadium.
 
Soffhäng med tv tittande och slumrande.
 
God natt. 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0