Jobb....

 
SUPERFARMORS BLOGG.
V. 6
LÖRDAG
160213
Agne & Ove
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Det alldagliga förvånar oss icke,
men därav följer icke att vi har
förstått det.
 
av; Hjalmar Söderberg
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Då har ytterligare en ny dag uppenbara sig.
Jag har det väldigt inrutat med jobb denna helg :)
Så dagen börjar med en frukost.
 
Njuter av den en kort stund för att sen ta sig till duschen.
Det är ju också en skön stund...:)
Så pricken över I....
Kaffe.
 
Men förmiddagen blev en städ morgon....
Och detta är ju inte så kul. Jag har ju bett
min son fixa till här...han är ju arbetslös fortfarande,,,,
 
Men skit i det... jag blir bjuden på lunch i dag...det är ju snällt,
det är bara att möta upp vid Donken 10.30
Kul tack fam. Karlsson :)
 
Nu är det bara att ta sig upp till Maria och sen till jobbet.
Vi far i väg och jag kommer till jobbet och går
in i en stress och utmattad vibrations vägg.
Jag blev helt tömd på energi.
 
Min kollega Lydiah är så slut efter ett kvälls pass i fredags,
och ett 7 - 16 pass i dag. Oj när hon berättar....
Det är ju bara så mycket jobb.
 
Nå väl lunch och allt annat gick ju smidigt..
Eftermiddagen också. Det kaos som uppstår ör
klockan 19.15.....
 
Slagsmål och tumult.... Pang vad händer...
Blir påhoppad av en gäst som är så upprörd
som inte vill sitta med oss eller någonting,
han går och lägger sig....
 
Oj oj oj detta är sjukt.
Får skriva rapport och sen hoppas på en liten förbättring.....eller????
Nu är det så att jag går hem och Maria kommer och 
vi far mot Tumba. Väl hemma sliter jag av mig kläder och bara känner
sov nu !!!!!!
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0