Jobbet väntar....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 6
TISDAG
160209
Fanny & Franciska
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Den som ruvar på hämnd
håller sina sår öppna.
 
av; Francis Nacon
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Första väckningen av gubbens klocka,
andra väckningen av min klocka......
och jag skall upp till vårdcentralen för 
faste prover.
 
Så nu sitter jag här vid datorn och undrar varför man går
upp så tidigt när jag kunde gått upp sju....
Ja ja jag hinner ju med lite annat innan kan ju vara bra.
Så läsa lite nyheter...
 
Upp till vårdcentralen... inte
alls många före mig, bara en :).
Så fem över åtta är det min tur....hon tar en liten nål med slang på.
Så blir det tre rör till, nu har vi sammanlagt tagit 9 rör.
Nu skall de väl hitta något :).
 
Till Camilla som vabbar,för Linus har fortfarande hög feber på kvällar/nätter.
En snabb kaffe och sen i väg till jobbet. Nu är det ju så att jag möter en trött Camilla A. 
Min kära kollega...hur var det här då????
 
Hon spydde ut allt och det var nog skönt för henne.
Aj vad hon var arg. Jag lyssna och vi fortsatte att snacka.
Det är bra så... hur är det nu, min vovve är dålig. 
Men oj nu vet vi varför du är så känslig gumman.
Kan vara en liten bidragande anledning.
 
Men gå nu och ta hand om hunden, vi fixar här.
Vi ses i morgon. Och nu är det bara jag och Lydiah kvar.
Kvällen blir lite bullrig om man 
säger så, lite väl mycket känslor på våra gäster.
 
Men som vi alltid gör jag och Lydiah så blir det bra.
Hon går hem och jag är kvar till 21.
Nu far jag hem och skall göra kväll.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0