Läkarbesök

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 8
TISDAG 160223
Torsten & Torun
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Vi såg varandra i ögonen och
jag såg bara mig och hon såg bara sig.
 
av; Stanislaw Jerzy Lec
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jag måste nog säga att jag är en bra bit på bättringsvägen,
från att ha lämnat mans förkylningen bakom mig
till bara förkyld är helt OK.
 
Dock skall jag inte komma till jobbet med smitta....
Det är inte OK, man skall nog nu se till att allt kommer på plats först.
Inga snörvlande näsor inget övertryck i pannan och bi hålor.
Det längtar jag till.
 
Då min frukost står på tur och jag känner att min själ behöver njutning,
tänder jag upp ljus i mitt hus och sitter skönt och bekvämt
och äter min frukost.
 
En härlig dusch och sen lite kaffe på det....
Ja det känns...utmattande.
Och klockan tickar iväg.......
Det är snart hög tid att ta sig till läkaren....
Tjoho...
 
Resultatet av mitt läkarbesök....
Bihåleinflammation det var ju inge kul, men förklarar
min onda näsa :)
Ja den är ju inte så allvarlig heller med den känns ju.
 
Så jag kan nu göra resten av dagen utan att tänka vidare med 
min diagnos och hur vida jag är döende eller inte.
Ha ha ha ..
 
Vart bjudna på middag i hos Westerberg / Karlsson.....
Det var tjocka pommes och fläskfilè
Grönsaker och bea.
 
Grillat utomhus var fläskfilén, salladen var små skuren
med ensalladsdressing på. Man blev också bjuden på kaffe och
paj som efterrätt.
 
Mätt och nöjd drog vi hem lagom till CSI Miami....
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0