Ledig.... skönt skall det vara

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 5
LÖRDAG
160206
Dorotea & Doris
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Han har alla de dygder jag avskyr och ingen
av de laster jag beundrar.
 
av; Wibston Churchill
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Efter att somnat så tidigt i går och varit vaken sen ett bra tag på natten sov
jag länge...07.30, det kan man inte säga är fy skam.
Jag har då fått min lugna tid för mig själv och bara haft det gott.
 
Ett samtal från Camilla och Linus som undra var jag gör....
De kom över med en blomma och vi fika en stund.
Jag massera Camilla lite och Linus somna.
 
Det var trevligt med lite besök på morgonkvisten.
Jag och gubben har tänkt oss lite lunch och då blev det....
makaronilåda.
 
Dagen glider fram och jag letar efter piggelin tabletter....
Satan vad min kropp är trött....
jag kanske kastar in handduken snart, vem vet...
Bildresultat för Poseidon
 
Efter mitt kaffe besök har jag kollat på en film om vatten guden Poseidon
som har en son Percy Jackson. Så bra...familjefilm.
Så jag har kollat den medans gubben har snarkat på soffan.
 
Bildresultat för poseidon percy jackson
Nu är det mat och jag väntar på att min kära son skall höra av sig.
Jag skulle ju hämta han från Salem.... Han var snäll nog och passa barn där.
Min kropp håller på att säga upp sig.
Men jag får messa han igen.... 
 
Jo då han skall hem .... så då lör jag och hämtar.
Han skall ut på klubb tror jag... Kul.
Jag skall kolla mello.
 
Ja det var många bra låtar.
Marias är bra och fin text,
låten heter "mitt guyld", men
den passar inte på mello
 
Bra låtar gick vidare och Ace är bra.
Sen somna jag tror jag för det blev väldans mörkt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0