Nu ser allt bra ut........

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 8
FREDAG 160226
Torgny & Torkel
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Kärlek behöver ingen anledning.
Den talar från den irrationella visdomen i hjärnan.
 
av; Deepak Chopra
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna av ett enormt morgon behov......
Och nu när jag ändå är uppe...
Lite frukost....
 
Dagen i dag blir en längre promenad ute....
Skall sträcka på min hälsa en aning.
Jag vill att jag skall få ut all energi till 100 %
 
Men som en fredagsmorgon detta är har jag lite annat att stå i.
Efter frukost är det en varm dusch och lite koll på tv.
Dr: Phil är ju klockan 7, kan vara något att titta på.
 
Vilken luring...det var ingen Dr, Phil i dag.
Så jag kolla lite annat...
Skall köra över Juhani igen till Salem...
Han skall passa tjejer i dag också....
 
Passar på att köra Nea till jobbet. Det är ju inte så ansträngande att sitta i bilen....
Men jag tänkte handla på vägen hem på Willys. Det kan ju då vara en pers...
Nu gick detta bra men det är något fel på min arm...
den gör satan så ont.
 
Nå väl hemma efter en timme på Willys.... Skall packa upp varor.
Då ringer Nea igen....Hon har inget åk kort det har min son !!!!!!
Ja ha ja det menas då att jag får allt ta mig i väg igen...
 
Som tur är, är jag en smidig förare och hämtar henne så hon kommer till skolmötet.
Nu är jag åter hemma och kan ta det lite lugnt...funderar fortfarande
på vad jag har gjort med min arm. Så här ont kan jag då fan inte ha.....
 
Skall förbereda laxen så maten kan bli klar.
Det kan bli gott en fredag.
 
Jag skall köra Camilla till Huddinge nu...
Hon skall på vin kväll med Susanne... Kul hoppas dom får en bra kväll.
Jag tog en snabb fika där också....
 
Nu hem och ha lite slappar tid.
Kolla tv om det finns något att se.
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0