Och nu är det....Torsdag :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 7
TORSDAG 160218
Frida & Fritiof
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
För 60 år sen visste jag allt.nu vet jag ingenting.
Utbildning innebär att gradvis upptäcka sin egen 
okunnighet.
 
av; Will Durrant
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det en ny dag som just spirar sig fram....
natten har gott över till tidig morgon.
Jag skall förgylla denna dag med min närvaro.....
 
Då ser vi till att få en frukost de lux i magen....
lite kaffe på det och en sån där bra morgon där allt är på plats.
Duschen är nu nr...tre.... Inga konstigheter alls.
 
Men va fan kom detta snorande ifrån???
Känner mig så febrig...kan inte vara möjligt, det låssas jag inte om.
Så nu är det så att jag måste handla mjölk och bröd till huset....
Ingen annan fixar sånt...konstigt.
 
Jag kollar lite nyheter och det ser ju lika dant ut i dag också....
Elände över allt även nu nära mig...Fitja har det sprängts i.
Man väntar bara på en smäll till i Tumba.
 
Nä om jag skall till maken och sätta lite luft i hjulet.
Jag har tydligen bara hjul med pyspunka.
Det har pyst mycket ser jag.... 
finns bara 0,9 i det och det skall vara 2,2.
 
Ja jag plockar upp Maria... far i väg mot jobbet.
Kommer dit och känner fy fan inge bra....
Jag har eld bakom ögonen.
tung i huvudet, men skit i
det nu jobbar vi.
 
Jag palla med till 14 sen sa kroppen stopp, inge mer nu är det bra.
jag far hem och lägger mig i soffan. kollar tv och sover.
 Huvudet känns så där 10 nr för litet.
Inge roligt alls.
 
Slumrar in och sen är det bara att fortsätta sova och titta på tv.
Middag måste jag ha så det är liten pizza med extra ost.
den sköter sig själv och den är klar när den är.
Smidigt.
 
Smaskar i mig den och kollar på Cesar.
Gubben är nu hemma också, han gillar inte när jag är sjuk.
Han måste då ta över många saker i hemmet :)
Inte populärt.
 
Drar täcket över huvudet nu.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0